TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorine
|
25-9-2008 7:47:15
google eens op deze site, dan krijg je zeker en vast genoeg antwoorden
|
|
dennis
2-8-2008
|
25-9-2008 12:45:45
ik heb mijn kleedje daar gehaald voor mijn huwelijk op 2 augustus...
Het kleed was super, echt fantastisch, en goedkoper dan op andere plaatsen... De service was wel niet altijd even fantastisch maar het was wel in orde... Je ziet maar he, gaan kijken kan geen kwaad!
|
|
Peggy
7-8-2009
|
25-9-2008 14:57:37
Ik heb de advertentie ook zien staan. Ik heb echter al veel slechte kritiek gehoord over deze winkel. Ze zouden niet echt vriendlijk zijn, om niet te zeggen soms grof. De verstelwerken zouden heel lang duren (zaterdag trouwen en pas vrijdag je kleedje hebben) Ik weet het niet goed, het klinkt wel verleidelijk he!!! Maar ik ben zelf iemand die nogal gesteld is op vriendelijkheid en service dus ik denk dat ik het maar niet ga doen!
|
|
eva
26-10-2008
|
25-9-2008 17:23:29
Ik ben in de winkel gaan passen, maar heb er niets gekocht. Over de vriendelijkheid kan ik wel niet klagen. Ik vond er echt mijn zin niet, maar ze pushten niet en bleven heel vriendelijk. En ik ken een bruid die haar kleed daar gekocht heeft en er heel tevreden mee was. Je hebt dus een beetje geluk nodig met de verkoopster, maar dat is voor elke winkel zo.
groetjes, eva
|
|
Silke
15-5-2009
|
27-9-2008 15:04:21
Ik heb mijn kleedje er bestelt en ik moet zeggen. ze behandelde mij als een echt prinsesje. Heb ds echt helemaal niks te klagen. Jurkje is prachtig en veel goedkoper dan ergens anders. Ik was van mening ik loop er maar een dag in rond, dus geen denken aan dat ik fortuinen ga uitgeven.
Ik ben dus zeer tevreden!
|
|
petra
30-7-2009
|
5-10-2008 13:04:59
Hallo, Ik ben vrijdag naar de trouwbeurs in antwerpen geweest en heb er een afspraak gemaakt.De mevrouw van de winkel zag er vriendelijk uit.Of ik iets zal vinden naar mijn goesting weet ik niet,maar het is toch het proberen waard.
|
|
veerle
21-1-2006
|
16-10-2008 10:11:52
IK BEN GEWEEST EN ZEKER NIET ALLEEN; MIJN 3 VRIENDINNEN OOK OVER EEN PERIODE VAN 3 JAAR TIJD. VOOR ONS WAS ALLES ECHT POSITIEF. BIJ HET PASSEN EN KIEZEN WORDT EER ECHT GENOEG TIJD UITGENOMEN. DAT TIJDENS EEN 2E PASBEURT HET WAT SNELLER MOET GAAN VONDEN WIJ NORMAAL. DE JURK IS DAN TOCH REEDS GEKOZEN, ZEER VEEL KEUZE IN ALLE MODELLETJES EN ZEER BELANGRIJK IK HEB MAAT 48 EN KON OOK ECHT PASSEN. DUS VOOR ONS PICCOBELLO.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|