Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking na het feest

24-9-2008 21:47:19
ik lees hier dat er bedankingen worden gestuurd naar alle genodigden van het feest maar als ge op het feest zelf iets geeft, is dat dan niet genoeg?
begin al een beetje te twijfelen nu...
please help;)
cindy

Cindy
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1383

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik24-9-2008 21:53:55

Tuurlijk !
Maar als je een foto wil meegeven van jullie twee als getrouwd paartje, en die foto's zijn nog niet klaar, worden die naderhand gestuurd.
Groetjes

Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik24-9-2008 22:24:49

Wij geven ook alleen iets op het feest zelf: kleine wekpotjes gevuld met snoep in de vorm van hartjes (die moeten we nog wel ergens zien te vinden)
Foto's geven we naderhand alleen aan ouders en grootouders, tenzij anderen er ook om vragen.

groetjes

Els
19-9-2008
 Meld misbruik24-9-2008 23:32:48

Ja dat was mijn vraag denk ik da je gelezen hebt :-)

Ik heb aan iedereen een doosje huwelijksuiker gegeven met een kaartje aan met onze naam erop.
Aan de ouders (met de fotograaf knn regelen) hebben we een kader afgegeven met een trouwfoto in.
Aan de getuigen een welnessbon voor 2 pers.

Nu, ik denk wel dat da plezant is voor de genodigden, als ze een maand later een kaartje of zo van ons in de bus krijgen met een bedanking op! Uiteindelijk was da huwelijksuiker een kleine herinnering van onze dag maar niet echt een bedankwoord!

Wat denken jullie ervan?

Ik ga denk ik de foto's afwachten van de fotograaf en zal wel iets in 1 steken...
of vinden jullie dit geen goed idee?

Groetjes

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik25-9-2008 10:50:55

Wij gaan als bedankikng voor de suite een USB - stick geven in hartjes vorm waar onze datum en onze namen opstaat. En op die USB - stick staat een Photostory van ons vroeger en nu en ook een bloemlezing van onze dag en voorbereidingen .
Voor de andere genodigden geven later nog een foto van onze dag waar op staat bedankt dat je er bij was. Guy & Kay 22 augustus 2009

Niet veels speciaal dus. ( voor de genodigden toch)

Kay
http://guyenkay.bruiloftsite.nl

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik25-9-2008 15:01:08

Hoi Cindy

Wij geven op de avond zelf doosjes met bruidsuiker (in de vorm van een bruidskleedje en smokingvest gevonden op Amerikaanse websites) waar ik een kaartje ga aanhangen met onze namen, datum en 'Bedankt!'. De heren krijgen de smoking en de dames het kleedje. De gasten die alleen komen krijgen beide zodat het een koppel blijft. Omdat we beide niet zo 'fotominded' zijn, hebben we voor zo iets gekozen. Dus achteraf zal er niets meer volgen. Als je in Google Weddingfavors intikt krijg je tal van links. De keuze van het aanbod is heel wat uitgebreider dan bij ons. Zo heb ik zelfs een bedankje gezien in de vorm van een reiskoffer. Heel tof als je bijvoorbeeld met het thema zee of reizen werkt. Wil je het wat vrolijker of minder traditioneel maken, kijk dan eens op www.belbut.be . Dat is een bedrijf dat zich bezig houdt met het maken van buttons. Je geeft je ontwerp door via de website en zij maken dan de buttons volgens jouw wens.

Groetjes en succes met de verdere voorbereidingen
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...