Terug naar overzicht
de gulden middenweg = San Marco Villageop de boomsesteenweg te Schellesupper vriendelijke mensen heerlijk eten en super sfeerxxx
hey,Ik moet Stehpanie bijtreden. Wij gaan ons feest geven in San Marco Village. En tot hiertoe is alles op een zeer vlotte en vriendelijke manier verlopen. Ze passen zich volledig aan onze ideeën aan en doen zelf ook vrijblijvende voorstellen.Pluspunt je kan kiezen welke zaal je best ligt want ze hebben een 3-tal zalen waar je met 200 wel terecht kan.Ik vermoed alleen dat ze niet van de goedkoopste zijn, maar aangezien onze rode draad Venetië is, wouden en zouden we die zaal hebben:) Ik ben vorig jaar naar een trouw in Grimbergen geweest, dat was ook een mooie grote zaal, maar de naam ontglipt me even 'salons de...'Veel succes met de zoektochtWendy
de jachthoorn in kontich vlak bij den E19 tussen antwerpen en kontich, grote zaal gaat tot 250man eten dacht ik, wij zijn er 2 weken geleden getrouwd en was echt perfect in ordeje moet er wel snel bij zijn want die zalen zijn altijd snel geboekt.www.jachthoorn-kontich.be groetjes leen