Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn toekomstig ventje heeft ook zijn kostuum

25-9-2008 8:40:37
hallookes

We zijn gisteren naar lasposa outlet geweest om te kijken naar de trouwkostuums. Mijn ventje heeft daar direct zijn smaak gevonden. hij wou niet te veel geld uitgeven voor zijn kostuum. Maar uiteindelijk is het een zeer mooi model geworden. Een zwart glanzend kostuum met daaronder een beige gilet en beige das met zo'n motief.
Oef, weeral iets dat we hebben. Het begint stillaan te kriebelen, nog 142 dagen te gaan.
Vandaag gaan we kijken voor ons kindje, die ook ons bruidsmeisje is. We hebben (denk ik) ons smaak gevonden bij Saar en Sander in waregem. Na school gaan we gaan passen.

Wie heeft nog bij lasposa outlet gekocht?
Ze zijn daar namelijk heel vriendelijk en de prijzen zijn echt wel goed.

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 310

H
28-8-2010
 Meld misbruik25-9-2008 15:56:48

Hebben ze daar zowel voor mannen als vrouwen veel kuis??? En duur??? Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...