Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolijst genodigden

25-9-2008 10:11:50
hey allemaal,

heb hier ergens op de site gelezen dat sommigen van jullie foto's lieten nemen van de genodigden met hun hoofd door een fotolijst.
vind dit hier echter niet meer terug.

hoe gaat dit dan precies in zijn werk. neemt dit niet teveel tijd in beslag? enkel voor personen avondfeest (dus vnl. vrienden en familie) of deden jullie dit ook voor de mensen van receptie.

vind dit vrij moeilijk aangezien we 's middags een receptie hebben. dan de ceremonie in de feestzaal en nadien BBQ avondfeest.

kunnen we eventueel ook enkele foto's zien van het resultaat?
bedankt , groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 624

Sophie

Meld misbruik25-9-2008 10:31:28

hoi,

Ik heb dat ook gezien en dat was op de site van christ vilez. www.christvilez.be .

Groetjes

Sophie
31/10/2009

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik25-9-2008 12:05:20

hoi,

wij gaan dit ook doen. Ons plan is die foto's te nemen terwijl de mensen wachten tijdens de 'ontvangst': waarschijnlijk komt een groot deel van de gasten tegelijk binnen, en moeten ze even wachten voor ze ons kunnen feliciteren. Zo wordt het wachten wat onderbroken.

groetjes
Kirsten

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik25-9-2008 20:27:55

Wij gaan dit ook doen, we hebben Christ Vilez als fotograaf en aangezien zij met twee komen, trekt 1 persoon foto's van de mensen die al binnen zijn, en de andere houdt zich bezig met de kader foto's.
Het lijkt me wel leuk om achteraf iedereen toch op foto te hebben...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

davy

Meld misbruik15-10-2008 23:43:47

ellen,

ik kan je enkele leuke foto's doorsturen dit is echt de moeite dat is echt lachen hoor... wij doen meestal de entree als komische body-guards en daarna komen we als italiaanse fotograaf en een italiaanse homofiele stylist die de mensen met gadgets aankleed en in een kader zet. Natuurlijk kun je deze acts ook apart boeken. Ik heb een hoop foto's als je interesse hebt mag je me altijd mailen en dan stuur ik jouw die door. Davy.valerio@telenet.be
m.v.g. Davy valerio

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...