Terug naar overzicht
hoi, Ik heb dat ook gezien en dat was op de site van christ vilez. www.christvilez.be .GroetjesSophie31/10/2009
hoi,wij gaan dit ook doen. Ons plan is die foto's te nemen terwijl de mensen wachten tijdens de 'ontvangst': waarschijnlijk komt een groot deel van de gasten tegelijk binnen, en moeten ze even wachten voor ze ons kunnen feliciteren. Zo wordt het wachten wat onderbroken.groetjesKirsten
Wij gaan dit ook doen, we hebben Christ Vilez als fotograaf en aangezien zij met twee komen, trekt 1 persoon foto's van de mensen die al binnen zijn, en de andere houdt zich bezig met de kader foto's. Het lijkt me wel leuk om achteraf iedereen toch op foto te hebben...Groetjes,Inge (1/8/2009)
ellen, ik kan je enkele leuke foto's doorsturen dit is echt de moeite dat is echt lachen hoor... wij doen meestal de entree als komische body-guards en daarna komen we als italiaanse fotograaf en een italiaanse homofiele stylist die de mensen met gadgets aankleed en in een kader zet. Natuurlijk kun je deze acts ook apart boeken. Ik heb een hoop foto's als je interesse hebt mag je me altijd mailen en dan stuur ik jouw die door. Davy.valerio@telenet.bem.v.g. Davy valerio