Terug naar overzicht
Hallo,mijn ouders gaan daar regelmatig met vrienden en ik heb hen daar enkel nog maar heel positieve dingen over horen zeggen. Ze zijn daar denk ik wel nog niet naar een trouw gemoeten. Ik zal het nog eens extra vragen en laat je iets weten.Groetjes,Isabel
hey KarenIk denk niet dat intermezzo echt veel trouwers doen.Ik denk dat ze eerder andere gelegenheidsfeesten hebben.Ik heb er nog geen slechte commentaar van gehoord, maar van trouwers ook geen uitmuntend goede.Je kan altijd eens gaan horen natuurlijk.De reacties die ik krijg over hen zijn gemiddeld. Nuja een trouwfeest is natuurlijk direct veel zwaarder en anders dan vb een familiefeest of een koffietafel ofzo van die dingen hé.Andere aanraders in de buurt:- Hof te Puttens in Lede, heel professioneel, heel mooi en heel duur :-)- Salons Caelberg in Moorsel => hier zijn wij getrouwd en ik raad het iedereen aan! super service, heel open communicatie en no nonsens. Je weet wat je moet betalen op voorhand en het klopt tot op de frank achteraf. Alleen maar positieve commentaar !!Veel succes!
Hallo, Ik ben wel al op een trouw geweest en ik moet zeggen dat ik alleen maar positieve dingen kan zeggen. Zeer goede en vlotte service en lekker gegeten. Intermezzo hebben wel jaarlijks aantal trouwen. Dus de stelling dat ze enkel familiefeesten enz organiseren is hier ontkracht.