Terug naar overzicht
Op onze uitnodiging hebben we heel wat positieve commentaar gekregen. Het was een affiche voor alle genodigden, geïnspireerd op aankondigingen van galabals of dinner & dance. Voor de daggasten hoorde er een bijpassende flyer bij. Het geheel hebben we opgerold en in een koker gepresenteerd. Tip: de wegbeschrijving van de feestzaal hield in ons geval de rol binnen in de koker bij elkaar, wegens blaadje opgerold tot een klein buisje (de twee randjes aan elkaar plakken).Wij hebben alles zelf gemaakt in Publisher. Je kan daar hele leuke dingen mee doen!Eén nadeel: we hebben ze wel zelf moeten rondbrengen, want zo'n ding krijg je natuurlijk niet in een brievenbus gepropt.
Leuk !
Wij trouwen in Italië, tussen de wijnranken en olijfbomen.Als we op prospectie gaan dan neem ik olijfolie mee van de plantage waar we huwen.Dit etiket laat ik door de drukker namaken maar dan met de uitnodiging op.bij het feest krijgen de gasten als bedanking een bijpassende fles balsamico azijn, hebben ze een leuk setje.Is iets duurder maar we hebben dan ook niet zoveel genodigden hé... (max 50p)En we moeten de uitnodigingen ook zelf rondbrengenSucces met je zoektocht...En het helpt als je ideetjes zoekt in de dagelijkse dingen en vooral in de dingen die jullie interesseren!!!
Ik heb de pdf's van de onze naar je mailadres gestuurd.Groetjes, Katleen
wij doen alles in jaren 30 stijl ,,ook onze uitnodigingen met ovale vergeelde bijgetekende foto's en ene foto van ons tweetjes (foto's gooien mensen minder snel in de vuilbak...veel succes gewenst ;)
Hey,wij zijn ook volop met de uitnodigingen bezig. We zijn eens langs geweest bij de Ava, daar heb ze wel hele leuke, maar waarsch niet echt origineel!! :-(Wat is zowat de kostprijs van uitnodigingen? (kaart en drukwerk)Greetz
Hey Anke,Zo'n uitnodiging met jaren '30 stijl lijkt me geweldig. Heb je hier toevallig een voorbeeld van dat ik eens kan bekijken?Alvast bedankt!Groetjes,Sofiesofiekeb@hotmail.com