Terug naar overzicht
ik trouw pas volgend jaar in juni, maar heb mijn kleed bij bo couture besteld.ze hebbe heel wat jurken hangen van bekende merken, maar ook een aantal eigen creaties.de mijne valt onder dit laatste en heeft als vooerdeeel dat zeeer knn aanpassen naar jouw voorkeur (kleur, stof, zelfs model). Heb al suitekleed van hen gehad en was hier heel content van. toen kwam alles wel van bo couture in merksem, maar bestaat nu niet meer. Daarom ben ik speciaal toch naar kortrijk gegaan (kom van antwerpen).hun fabriek waar de eigen jurken gemaakt worden is in zottegem en noemt daar mia monta. Kijk maar een op site, veel jurken zijn dezelfde. Mevr is winkel heeft jaaaaaaaaaren ervaring en is dus zeker een pluspunt. Wel een beetje een rommelwinkel vond ik persoonlijk (groot verschil met merksem), maar het gaat hem om de kwaliteit van de jurk hè, niet de rest!Retouchen zitten mee in prijs begrepen, vaak een héél groot verschil met andere winkels. Je weet dus perfect waar je aan toe bent!groetjes Annelieswww.annelies-wesley.bruiloftsite.nl
Als je geïnteresseerd bent: er zijn opendeurdagen in Bo couture van 4oktober tem 12 oktober. Indie periode zijn ze ook zondags open tot 17u. Ik denk dat ik alvast eens ga gaan snuisteren. Ideaal om al een idee te krijgen zonder dat je afspraak hoeft te maken.grtjs