Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf belazerd ons!!!!

26-9-2008 9:24:41
Hallo, onze fotograaf ging onze annonces met foto doen aan 3.15€ per stuk (zonder de envelop). Nu plots verhoogt hij de prijs naar 4.29€. Dit zogezegd omdat het wit glanzend papier in prijs verhoogd is. Dit kan zijn, maar een 1.14€ prijsverhoging per blad papier is wel heel duur. Misschien heeft het ook te maken met het feit dat een vriend (student fotografie) ons huwelijk trekt en niet hem, maar hij mag al blij zijn dat hij onze annonces mag doen vind ik. Hij houdt zich dus niet aan de afspraak. De prijs oorspronkelijk opgegeven was 3.15€. Ik heb al doorgegeven dat we er niet mee akkoord zijn. Wat kan ik nog meer doen? De boel afblazen en naar een andere fotograaf gaan? Weten jullie advies? Groetjes 14/02/09

Sofie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 348

Laura
4-10-2008
 Meld misbruik26-9-2008 9:40:26

Dag Sofie,
Dat is inderdaad wel een grote prijsverhoging. In jouw plaats zou ik een andere oplossing zoeken voor de uitnodigingen. Maar misschien eerst eens goed praten met de fotograaf en hem duidelijk maken dat als de prijs zo sterk stijgt, jullie waarschijnlijk afhaken?
Veel succes!

Sofie
14-2-2009
 Meld misbruik26-9-2008 9:50:44

Ja, je hebt gelijk en dat heb ik hem reeds te verstaan gegeven. Ik heb hem gezegd een ander voorstel te formuleren ivm de prijs omdat deze anders teveel ons budget overstijgt. Ik heb nog geen mail terug ontvangen van hem. Maar als de prijs zo blijft dan haak ik idd af. Er zijn genoeg fotografen die dit met veel plezier zullen doen...

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik26-9-2008 10:43:42

hey Sofie

Als je u belazerd voelt, ga dan elders prijs vragen.
Die prijsstijging is wel heel drastisch, maar ik ben niet thuis in die wereld dus ik weet niet of ze al dan niet verantwoord is.
Laat eens prijs maken bij een andere fotograaf en een drukker ofzo en vergelijk.
Zolang je geen overeenkomst getekend hebt bij die fotograaf kan je er makkelijk vanaf geraken.
Laat idd niet zomaar over je heen lopen, maar informeer wel goed of die prijsstijging niet gebruikelijk is.
Je weet nooit dat de dingen effectief veel duurder worden :-)
Maar goed het lijkt me wel twijfelachtig

Groetjes
Liesbeth

marieke
20-12-2008
 Meld misbruik26-9-2008 11:26:12

hallo,

Onze fotograaf wou de uitnodigingen maken met enveloppe voor 3€. Uiteindelijk hebben we zelf uitnodigingen ontworpen, maar het kan dus zeker goedkoper.

Groetjes
Marieke

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik27-9-2008 21:33:25

direct afhaken!! geen contract is geen verbintenis he. Als hij nu veranderd van prijs, wie weet wat hij nog allemaal gaat verzinnen. Uiteindelijk moet jij je er ook nog goed bij voelen he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...