Terug naar overzicht
Dag Sofie,Dat is inderdaad wel een grote prijsverhoging. In jouw plaats zou ik een andere oplossing zoeken voor de uitnodigingen. Maar misschien eerst eens goed praten met de fotograaf en hem duidelijk maken dat als de prijs zo sterk stijgt, jullie waarschijnlijk afhaken?Veel succes!
Ja, je hebt gelijk en dat heb ik hem reeds te verstaan gegeven. Ik heb hem gezegd een ander voorstel te formuleren ivm de prijs omdat deze anders teveel ons budget overstijgt. Ik heb nog geen mail terug ontvangen van hem. Maar als de prijs zo blijft dan haak ik idd af. Er zijn genoeg fotografen die dit met veel plezier zullen doen...
hey SofieAls je u belazerd voelt, ga dan elders prijs vragen.Die prijsstijging is wel heel drastisch, maar ik ben niet thuis in die wereld dus ik weet niet of ze al dan niet verantwoord is.Laat eens prijs maken bij een andere fotograaf en een drukker ofzo en vergelijk.Zolang je geen overeenkomst getekend hebt bij die fotograaf kan je er makkelijk vanaf geraken.Laat idd niet zomaar over je heen lopen, maar informeer wel goed of die prijsstijging niet gebruikelijk is. Je weet nooit dat de dingen effectief veel duurder worden :-)Maar goed het lijkt me wel twijfelachtigGroetjesLiesbeth
hallo,Onze fotograaf wou de uitnodigingen maken met enveloppe voor 3€. Uiteindelijk hebben we zelf uitnodigingen ontworpen, maar het kan dus zeker goedkoper. GroetjesMarieke
direct afhaken!! geen contract is geen verbintenis he. Als hij nu veranderd van prijs, wie weet wat hij nog allemaal gaat verzinnen. Uiteindelijk moet jij je er ook nog goed bij voelen he