Terug naar overzicht
Voor in de zomer kun je een soort (ev. zonder alcohol) coctail voorzien. Een beetje tropisch. Groetjes Sophie31/10/2009
Hallo Nathalie,eerst en vooral proficiat met je verloving! Ik zou eerder kiezen voor een ijskar. Aangezien die mensen zelf personeel voorzien en alles klaarzetten en opruimen! Als je hapje en drankje moet je alles naar daar brengen, wat met vuile glazen,... en als bruid heb je absoluut geen zin om je daarmee bezig te houden. Tenzij je een traiteur of catering dat laat doen maar dan denk ik nog dat dat duurder gaat uitvallen! Ik ben niet van de regio maar denk dat je toch wel iemand met zo een kar moet vinden! Héél veel succes ermee en geniet van de voorbereidingen!
Dag zusje !!!!! :-)Blij dat je ook je weg gevonden hebt tot hier... Geniet van de voorbereidingen en bel maar als je assistentie nodig hebt want ik mis het voorbereiden wel een beetje.Dikke kus xx
Mijn zus had gluhwein en chocomelk (wel in de winter natuurlijk) in bekertjes (opgewarmd in van die grote ketels door 2 vrienden), dus géén afwas!!Wij trouwen in april en denken nu aan een klein jeneverkraampje met wat frisdrank en zo (zodat het geen zatte bedoening wordt natuurlijk). Beide dranken kunnen ook in bekertjes worden gegeven.veel succes!Gwen