Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

honeymoon

26-9-2008 15:17:25
waar gaan jullie op huwelijksreis of waar zijn jullie geweest? Boeken jullie die ver op voorhand?

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 339

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik27-9-2008 13:36:10

Hey,
wij hebben net onze huwelijksreis naar Thailand geboekt. We trouwen op 7 maart en vertrekken op 4 april tot en met 22 april.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik27-9-2008 14:39:38

Hey Nathalie,

Wij gaan naar Bali maar moeten nog eventjes geduld uitoefenen om te boeken want nog niet alle maatschappijen hebben hun tarieven gepubliceerd voor juni 2009.
Maar zowieso, als je ver gaat,boek dan ruim op voorhand want hoe vroeger je boekt, hoe voordeliger je vliegt! Ook hebben vele touroperators mooie vroegboek acties.
Rond december komen de eerste zomerboeken 2009 uit dus 'k zou zeggen hou dat in't oog en informeer op tijd bij je reisagent!

Groetjes van reisagente -bruid in spé

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Elke
7-3-2009
 Meld misbruik27-9-2008 18:44:31

Wij trouwen ook op 7 maart en hebben afgelopen woensdag onze reis naar Vietnam en Cambodja geboekt (we vertrekken op 12 maart).

Groetjes,
Elke

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik27-9-2008 22:25:38

Hoi Nathalie

Wij trouwen op 28/3/2009 en vertrekken op 31/3 naar Mauritius voor 13 dagen.
En we hebben al 3 weken geleden geboekt.
De vluchten zitten razend snel vol.
Groetjes
Kim

Tamara

Meld misbruik28-9-2008 17:38:44

Wij zijn wat korterbij gebleven en zijn naar Cyprus geweest. Prachtig eiland met een hele speciale mix van natuur en cultuur. Erg romantisch ook ;)

Sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik30-9-2008 12:21:04

Wij trouwen op 07/02/2009 en hebben eens iets anders geboekt : een skireis naar Oostenrijk. Dit doen we allebei wel graag , het is de ideale periode en budgetair moesten we een beetje opletten.. Daar heb je natuurlijk voor minder geld nog een prachtig hotel met alles er op en eraan.. Groetjes en allemaal nog veel succes met de voorbereidingen.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik30-9-2008 14:42:01

Wij gaan volgend jaar in juni naar Bali. Morgen gaan we onze reis definitief gaan vastleggen. Als je verre reis wil maken (ander werelddeel)zou ik nu al informeren. Azië kan je nu al boeken, Amerika denk ik vanaf eind oktober/november. Als je binnen Europa blijft denk ik december. Sowieso kan nu al informeren geen kwaad, hoe vroeger je boekt, hoe meer korting.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...