Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal limburg

26-9-2008 17:48:41
hallo iedereen, ik wordt gek ☺
we hebben nu al een paar zalen gezien en ik weet het nog steeds niet, liefst zou ik het wpc nemen in hoeselt maar ik hoor steeds negatieve dingen over het eten enz.
heeft er iemand van jullie ook orginele uitnodigen en mis boekjes ... ben jullie dankbaar

franca
16-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 454

Tine
7-7-2008
 Meld misbruik26-9-2008 18:32:40

Hallo,
ik heb hier inderdaad ook al negatieve dingen gelezen over het wpc in Hoeselt, maar ik ben er deze zomer zelf getrouwd en dat is enorm meegevallen. Het eten was zeer lekker (ook de gasten vonden dit), de dj heeft ervoor gezorgd dat de dansvloer de hele avond vol stond en de zaal was heel mooi ingericht. Het enige nadeel was dat de zaal nogal warm was (ondanks de airco die opstond).
Ik kan je deze zaal in ieder geval zeker aanraden! Ik zou mijn feest er onmiddellijk opnieuw geven.
Groetjes en nog veel succes!

franca
16-8-2009
 Meld misbruik26-9-2008 18:34:35

hallo tine,

wat hebben jullie daar gegeten? en wat vond je prijs en kwaliteit, weet echt niet wat doen

Els

Meld misbruik26-9-2008 22:04:50

Hoi!

Wij trouwen er ook binnen vier weken... brrrr het komt kort bij!!! ;-)

Inderdaad, hier kom je redelijk wat negatieve commentaren tegen, maar ga er zelf eens eten of brunchen. Dat deden wij nl ook en dat viel telkens goed mee.

Bedenk je eens goed wat je verlangt van je feest en of je het daar kan terug vinden. En hak dan de knoop door... blijven twijfelen is echt niet pleznt!

Succes ermee!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik27-9-2008 14:11:12

Hey Franca, ben je ook al eens bij het Bevershof geweest (Bilzen)?

Tine
7-7-2008
 Meld misbruik27-9-2008 16:21:40

Hallo,
wij hebben gekozen voor de buffet-formule. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren in buffetvorm en dat is heel goed meegevallen. Je moet geen uren op je stoel blijven zitten en iedereen kan zelf kiezen wat hij wil! De keuze was zeer uitgebreid en alles werd voortdurend aangevuld. Zoals ik al zei, heb ik zelf ontzettend genoten van het eten en heb ik van anderen alleen maar positieve dingen erover gehoord.

Groetjes en nog veel succes!

Tamara

Meld misbruik28-9-2008 17:36:16

Je moet zeker ook eens bij De Vrije Valk in Alt-Hoeselt gaan kijken. Romantische zaal en héél goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hebben er in juli ons feest gegeven en krijgen er nog altijd reacties op!

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik1-10-2008 18:11:34

hoi
een goede zaal in munsterbilzen is het kabotske en een top traiteur en echt niet duur is de koriander 0477/884567 wij hadden hen ook en waren super content

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...