Terug naar overzicht
prijs ... geen ideedj ... moet je aan iemand anders vragen want dat was ikzelfeten ... heel erg verzorgdgeluidsinstallatie ... perfect (alleen wat extra licht mag wel in deze zaal)de locatie ... prachtig ... schitterende zaalcheers, dj LeBart
Hoi!Het is een schitterende zaak! Hele mooie tuin feestzalen, alles is af en tot in de puntjes in orde.Jammer genoeg was er de laatste keer te weinig eten! We hadden een buffetvorm en wij waren met van de laatste die mochten aanschuiven. Een aantal bakken waren leeg en werden niet meer bijgevuld. Voor zo'n zaak kan dat niet vind ik...succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsie.nl
Ook al gehoord dat het eten niet voldoende was, wel lekker maar niet genoeg...En duur ook. Heb er zelf nog geen feest gegeven (zal dat persoonlijk ook nooit doen) maar wel al veel van gehoord...volgens mij zijn er mooiere zaken met betere prijs/kwaliteit...
Hallo,Ik ben al naar paar feesten daar geweest en het is een mooie locatie. Maar het eten is wat betreft kwaliteit heel wisselvallig, de ene keer prima, de andere keer echt ondermaats. Bovendien zijn de porties te klein. Ik zou toch beetje verderkijken...