Terug naar overzicht
Hey Ingrid,Allereerst: gefeliciteerd!!Prachtige foto's, je zag er stralend uit!!Wij trouwen op 06/05/06 en onze huwelijksreis zal ook naar Egypte gaan! Eerst een Nijlcruise en daarna een weekje in Hurghada. Wij hebben zelfs hetzelfde hotel als jullie in gedachten, ziet er echt als een sprookje uit! Viel dit hotel mee?Groetjes,Lindsay
Ingrid,Ik was ook een 21-mei-05-bruidje (en kom af en toe nog eens piepen).Leuk dat jullie ook zo'n prachtige dag hadden als wij !Groetjes en veel succes in de toekomst !
Hoi Lindsay, Did Hotel 'Grand Resort' is een echte aanrader, de mensen zijn er supervriendelijk, de service picco bello en lekker eten en leuke animatie! Het is niet voor niets de nummer 1 in Hurghada! Je zal het verschil wel snel merken als je de straat over steekt om even naar de zee te gaan (gaat via het Grand Hotel) Was echt de max, zeker gaan snorkelen !!De foto's van de vakantie zullen nog aan onze site toegevoegd worden later.Groetjes Ingrid en Rony
Hey Ingrid,Ook ik ben getrouwd op 21 mei en ook bij ons is het gewoon prachtig geweest. Je zag er ook heel mooi uit, alleszins! Nogmaals gefeliciteerd!Groetjes,Ingrid
Hey Ingrid,Jullie hebben echt een mooi site!!! En mooie fotos, mijn trouwkleed was een beetje jouw stijl, dezelfde kleur... Zoals je weet ben ik een dagje voor jou getrouwd en vanavond gaan we fotos selecteren bij de fotograaf voor in de album. Ben al echt benieuwd. Zo mooie herinneringen..Vele groejes Charline
Proficiat en veel geluk samen!groetjes,Tinne
Hey Charline,Ik ben een andere Ingrid (diegene die op jouw topic had geantwoord :-)), de Ingrid die deze topic heeft geopend heeft toevallig dezelfde naam en we zijn nog op dezelfde dag getrouwd ook! 't Is maar dat er geen misverstanden ontstaan ;-)Ik heb ook foto's van onze trouw, maar heb ze nog niet on line gezet, dat komt nog, en dan laat ik je iets weten ;-)Groetjes,Ingrid
Van harte gefeliciteerd!Ben even gaan kijken op jullie site, het zag er een zalige dag uit. En jij zag er ook goed uit in je trouwkleed.Veel succesVicky
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!Ik ben ook eens gaan piepen op jullie site: je zag er inderdaad stralend uit met dat mooie trouwkleed en bruidsboeket! (was het een rembo styling of linea rafaelli,...?)greetz,Sabine
Hallo Sabine, Men kleed komt van Linea Raffaelli te Leuven.Dank je wel allemaal voor jullie reacties!Veel success nog toegewenst aan jullie allemaal!Ingrid en RonyGetrouwd 21.05.05
In een vorig bericht heb ik geschreven dat mijn kleed dezelfde stijl is dan dat van jou, en dat klopt want het mijne is ook van Linea Raffaelli, mooie collectie he....20 mei 2005