Terug naar overzicht
ik verkoop dat van mij ook, Trouwjurk van het merk Marylise (richtprijs 700€ of doe een bod), ik ben getrouwd op 6 sept 2008 en verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek. Het is een mooie champagnekleurige bruidsjurk met een afneembare schoudertube. Het is +- een maat 40 (ben zelf 164cm en weeg 60kg) maar kan nog aangepast worden iets smaller/iets breder. Heeft een lange sleep die je omhoog kan steken of houden met een lus zodat je goed kan dansen. Hij is naar de droogkuis geweest direct na het feest en heeft afneembare bloemetjes op de zijkanten. prijs is bespreekbaar en je kan het komen passen bij mij thuis. eventueel ook bijpassende schoenen te koop maat 38 die er nog perfect uit zien.(prijs 35€) tel 0478/57.76.83 of mail naar leen_verreyt@hotmail.com http://www.kapaza.be/results/?country=&q=marylise
Mij mag je foto's sturen :)inge_everts@hotmail.com
graag ook eens een foto van je jurk.s.sofie.d@gmail.com
Je mag mij ook altijd een fotootje doormailen.jimmy.groeneweg@telenet.beGroetjes Caroline30/05/2009
Je mag mij ook een mailtje sturen met een foto van je kleedjeindra_vdh@hotmail.comGroetjes Indra