Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen anders dan goud

27-9-2008 19:26:44
Hey bruidjes,

Wij zijn ondertussen onze trouwringen aan het uitzoeken maar we zouden graag iets anders willen dan goud. Is er iemand die ervaring heeft met vb. staal, palladium, titanium,.... Wat zijn de prijzen? Zijn er bepaalde speciale eigenschappen?

Groetjes,

Joke

Joke
28-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 358

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik27-9-2008 20:36:19

Hoi Joke

Na heel lang wikken en wegen hebben wij uiteindelijk gekozen voor titanium. Omdat ik echter die machinaal geproduceerde ringen niet graag zag, zijn we (na een paar e-mailtjes met enkele praktische vragen)bij een juwelier/edelsmid/goudsmid langs geweest.
Die man maakt al zijn juwelen manueel en leeft echt wel voor zijn vak. Dat heeft voor ons de doorslag gegeven en onze ringen zijn ondertussen besteld (ook al woont hij aan de andere kant van het land :-). Wij hebben gekozen voor de ringen met stocknummer 615 op pagina 6 onder de rubriek trouwringen. 'Onze' ringen op de website zijn in witgoud maar worden ook gemaakt in titanium.

Voor meer info, dit is de website:
http://www.juwelenarnaud.be/

Groetjes en nog veel succes met de zoektocht naar de perfecte ringen.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-9-2008 9:05:53

Wij zijn voor het merk xen gegaan.
Dit zijn ringen uit staal/titanium.
Zijn nog steeds blij met onze keuze.
Succes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik28-9-2008 12:47:45

Wij hebben titaniumringen van aurodesign.
Ik ben helemaal gek van de kleur van titanium, en gelukkig mijn man ook.
Ze zitten ook lekker, want ze zijn niet zo zwaar. We zijn nog niet zo lang getrouwd, maar de ringen was 1 van de dingen die als eerste vastlagen, en zijn nog altijd blij met onze keuze.
De onze kosten normaal rond 500 euro per paar, maar met 25% korting kwam dat rond 400 euro per paar.

Groetjes
heidi
13/09/2008

Joke
28-3-2009
 Meld misbruik28-9-2008 16:33:52

Kunnen de ringen van titanium later nog aangepast worden? Ik heb ook al ergens gehoord dat ze dat moeilijk doorkrijgen moest je vinger ooit zwellen in een ongeluk.... Daar heb ik een beetje schrik voor omdat onze handen voor ons beiden te belangrijk zijn voor onze job.

Groetjes,

Joke

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik28-9-2008 18:06:48

Dat van dat doorkrijgen dat weet ik zelf niet, en hoop dat ze daar toch een oplossing voor hebben in geval van nood.
De ringen aanpassen zou wel nog gaan, maar moeten dan terug naar het fabriek (voor aurodesign toch).
Sommigen zeggen dan dat je een andere ring krijgt, maar daar ben ik toch niet van overtuigd. Volgens onze juwelier kunnen zij dat bij hun niet aanpassen omdat daar te hoge temperaturen voor nodig zijn.

Groetjes en succes met het uitkiezen van de ringen.

Heidi
13/09/2008

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik28-9-2008 22:16:26

Tegenwoordig kan je goud in verschillende tinten krijgen (dus niet enkel wit en geel goud). Bij Niessing vind ja daar een voorbeeld van, maar je gaat zeker nog andere juweliers vinden die deze mogelijkheid aanbieden. Misschien is het zoiets dat je zoekt.
Succes ermee

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...