Terug naar overzicht
Sofie,Kan je misschien wat concreter zijn ivm de informatie die je nodig hebt? Op deze manier zal je meer informatie verkrijgen.Groetjes!
ook interessant is een contactadres ...
Je mag mij steeds mailen:meilan_sim@hotmail.com
je mag me mailen op leen_verreyt@hotmail.com
HeyIk ben ook een thesisstudente ;)Je mag me altijd mailen: milkietje@hotmail.comGroetjes, Laura
Wil hier gerust aan meewerken. Maar je gaat inderdaad wel meer moeten specifieren welke info je juist wilt...Maar je kan me altijd mailen op vangilsi@hotmail.comSucces alvast!Inge
Wil gerust meewerken... stuur maar een mailtje met meer informatie: inge_de_rycke@hotmail.comGroetjes,Inge (1/8/2009)
sarahvannoppen@hotmail.commaak misschien een lijst met vragen en mail ze naar ons allemaal door.dan heb je alles in 1 keer
Ik wil ook gerust meewerken, stuur me maar een emailtje : adelheid.joris@gmail.comgroetjes Adelheid
Ik ben op 06/09 getrouwd en wil ook wel meewerken. Ik ben te bereiken op katleendes@hotmail.comGroetjes, Katleen
Ik ben wel nog niet getrouwd (wij trouwen op 27 december) maar wil wel graag meewerken.kimmy_spelmans@hotmail.comGroetjes Kim
Wij zijn ondertussen 4 maand getrouwd, dus je mag me altijd contacteren: elisadiana1@hotmail.com
Ik trouw pas 13/06/2009 maar wil ook wel meehelpen:travelangelke@yahoo.comgroetjesCindy
Hoi,Ik ben 2 augustus 2008 getrouwd en wil ook best meewerken.kimmekej@gmail.comGroetjesKim
wij trouwen op 11 oktober, je mag ons altijd mailen: deconinck.stryckers@telenet.be
Hallo,Wij trouwen pas in 2010, dat is nog even wachten. Maar het lijkt ons leuk je te kunnen helpen.En misschien kan je zoals iemand hier al voorstelde een vragenlijst opstellen en die aan alle bereidwilligen mailen. Lijkt me efficiënter dan in het wilde weg hulp te vragen.Veel succes alvast!GrtsNatalie
Sofie,Ja kan me ook altijd mailen voor info: annelies.neven@telenet.be
SOfie,stuur me gerust een mailtje. We zijn al met veel bereidwillige bruidjes of bruidjes-in-spé :)Sarah - gehuwd sinds 12/07/08sarahtje83@hotmail.com
Hoi,ik trouw op 15/5/09, maar ik wil je altijd helpen.hsteurs@hotmail.com