Terug naar overzicht
Hey SabineMijn voorkeur ging ook uit naar deze collectie. Ik heb me laten vertellen dat je voor zo'n kleedje tussen 1000 en 1500 euro neer moet tellen. Ik moet zelf nog wel kleedjes gaan passen dus kan het niet met zekerheid zeggen.Groetjes Caroline30/05/2009
Hallo, ik heb een aantal kleedjes van deze collectie gepast en de prijs varieert tussen de 1000 en 12OO euro, althans voor de kleedjes die ik heb aangehad. groeten els 25/04/2009
HalloIk heb vorige week mijn kleedje van Leijten besteld en het kosten slechts 850€ Ik heb nog een ander gepadt en dit was 1150€Zijn hele mooie kleedjes en redelijk van prijsGroetjesEls
Hoi, Mijn kleedje is van Leijten. Het kost normaal gezien 1150 euro, maar aangezien ik tussen twee maten in zit en ze het dus voor mij op maat gaan maken, kost het mij 1300 euro. Succes!!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hallo Sabine,Mijn jurk is van Leijtens ben hem 1 maand geleden gaan bestellen, heb er wel een jasje bij gevraagd en het kwam op 1600€ met de jas erbij. De prijzen verschillen van 850€ tot 1500€ het is natuurlijk ook te zien wat je wil. Wat ik wel gedaan heb is op hun site, de catalogus aangevraagd, toen ik deze thuis kreeg zat er een formulier in dat ik samen met een kopij van mijn aankoopbon terug mocht sturen dan krijg je een vakantie van 3 dagen kado. Daarvoor moet je natuurlijk de jurk niet kopen, maar als je het toch van plan bent is dit wel leuk om te weten.Veel succes in je zoek tocht