TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
14-2-2009
|
29-9-2008 9:05:45
Ik heb geen idee wat het kost, maar ik weet wel dat ze bij Stoffen Jansens in Gent (op de Korenlei) veel en mooie stoffen hebben speciaal voor trouwkledij. Is geen goedkope winkel, maar wel vriendelijke en behulpzame mensen!
|
|
marieke
20-12-2008
|
29-9-2008 15:20:59
Ik laat mijn kleed maken bij Capriss in Torhout (Oostendestraat). Zij verkoopt ook hele mooie stoffen. Ik denk dat min stof (wilde zijde) iets minder dan €70/m kost.
Groetjes
|
|
veerle
1-2-2009
|
29-9-2008 18:23:15
hey,
ik ben naaister, en maak mijn kleed dus zelf ;)
Op de korenlei in gent is het een prachtige collectie stoffen, de prijs wel vaak navenat. In Wetteren heb je ook een goede stoffenwinkel voort feestkleding, maar daar ben ik zelf nog niet geweest. En in Brussel is er ook een hele goeie voor bruidsstoffen, met mooie zijde, kant, ... Hij is van maison Dorée. Als je dat op internet opzoekt, vind je het adres wel. Die in breussel is iets goedkoper dan die in gent, volgens mij.
De prijs hangt fel van je stof af. Zijde vind je soms al vanaf 30 euro per meter, voor hele mooie kant betaal je al snel meer dan 100 euro per meter, ...
Veel succes ermee!
Veerle
|
|
celine
7-9-2008
|
30-9-2008 8:18:11
Hallo,
Ik heb mijn kleed zelf gemaakt, en heb mijn stoffen gehaald bij het stoffenspektakel. Zie http://www.stoffenspektakel.nl/ Oa die winkel van Wetteren is daar ook aanwezig. In Kortrijk komen ze op 11 november, in de hallen. Neem best iemand mee die er iets van kent, anders loop je daar verloren :-) (tip: je kunt zwaar afdingen bij sommigen).
Groeten, Celine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|