Terug naar overzicht
En ik durf hetzelfde al bijna niet te vragen: tinededonder@hotmail.com.Super bedankt!!
Mooie teksten mogen ook doorgestuurd worden naar : katrien_coeimans@yahoo.comGroetjes Katrien
Ik ben op 06/09 getrouwd en ik kom nog heel regelmatig een kijkje nemen op dit forum. Ik vind het een eer om mijn misboekje nu te kunnen doorsturen naar de bruisparen in spé :-) Ik heb jullie dus net gemaild.Groetjes en veel succes nog!Katleen
met rode kaakjes: idem hier: als jullie toch bezig zijn met doorsturen van misboekjes of teksten: katelijneg@gmail.commercikes!
Hey Katleen, je mag het aan mij ook eens doorsturen aub. Lesley.pouliart@telenet.beThanks!
Zou je het naar mij ook eens kunnen doorsturen?Liefstiffany_debolster@hotmail.com
mij zou je daar ook een groot plezier mee doen!alvast bedankt!annick.westyn@telenet.be
Zou je het ook naar mij kunnen doorsturen?Alvast bedankt!!!Nelenelevanlier@hotmail.com
Zouden jullie ook een exemplaar naar mij kunnen sturen? Je helpt me er een stuk mee vooruit!bedankt!leeuwke86@hotmail.com
Hey dames,Is het mogelijk om dit ook naar mij door te sturen: sofiedv79@hotmail.comMerci
Zou het mogelijk zijn om deze ook naar mij door te sturen? Stefanieyde@hotmail.com Alvast bedankt
Hey dames,Als jullie willen, ook graag naar mij doorsturen.annikschamps@gmail.com
Hey dames,Als jullie willen, ook graag naar mij doorsturen.annikschamps@gmail.comgroetjesAnnik
Zou je dat naar mijn ook willen doormailenalvast bedankt voor de moeitemet vriendelijke groeten griet smolderen1@telenet.be