Terug naar overzicht
Hey,wij hebben onze ringen vorige week besteld en we huwen op 7 maart. De verkoopster zei dat +/- 5 maand op voorhand aan te raden is.Groetjes
Onze ringen waren geleverd op 5 weken. Wel gekozen uit een collectie, geen eigen ontwerp.Groetjes
5 maand is veel. Wij zijn een maand of twee op voorhand beginnen uitkijken, hadden snel onze keuze gemaakt (collectie, geen eigen ontwerp) en hadden ze ook ca. 5 weken later mét gravering.
wij hebben onze ringen ook een maand of4 voor het huwelijk gekozen. moesten we ze 2 maand later gekocht hebben gingen we al 200 euro meer betalen op mijn ring alleen, het goud komt alsmaar duurder
Hey,Tegen ons hadden ze ook gezegd dat we best op tijd voor onze ringen konden gaan kijken, want dat het soms wel 4/5 maanden kan duren voor je ze dan hebt. Mijn vriend en ik zijn dan maar beginnen rondkijken en vonden onze ringen. Ruimschoots op tijd want we trouwen op 3 april 2009. Dus tel er nu 4/5 maand bij, dan zouden we de ringen in jan/febr hebben. Dan kon wel dachten we en we besloten de ringen te bestellen. Gevolg: we zijn onze ringen vorige week mogen gaan halen, gegraveerd en al!! En ze zijn prachtig! De winkelier heeft ze nu nog ingepakt zodat ik er zeker niet alle weken naar kan gaan kijken en zo blijven ze toch weer een beetje als verrassing zitten tot onze huwelijksdag...Dus je ziet, je kan er niet echt een tijdstip of duur op kleven. Ga wanneer jullie er klaar voor zijn...Inge