Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

29-9-2008 7:57:30
Hey lieve bruidjes!

Hoelang op voorhand bestellen jullie jullie ringen?

Groetjes!
Tiffany
20 mei 2009

Tiffany
14-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 345

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik29-9-2008 8:27:59

Hey,
wij hebben onze ringen vorige week besteld en we huwen op 7 maart. De verkoopster zei dat +/- 5 maand op voorhand aan te raden is.
Groetjes

Annelies

Meld misbruik29-9-2008 9:17:11

Onze ringen waren geleverd op 5 weken. Wel gekozen uit een collectie, geen eigen ontwerp.

Groetjes

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik29-9-2008 11:57:10

5 maand is veel. Wij zijn een maand of twee op voorhand beginnen uitkijken, hadden snel onze keuze gemaakt (collectie, geen eigen ontwerp) en hadden ze ook ca. 5 weken later mét gravering.

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik29-9-2008 13:55:00

wij hebben onze ringen ook een maand of4 voor het huwelijk gekozen. moesten we ze 2 maand later gekocht hebben gingen we al 200 euro meer betalen op mijn ring alleen, het goud komt alsmaar duurder

Inge
3-4-2009
 Meld misbruik29-9-2008 14:09:21

Hey,

Tegen ons hadden ze ook gezegd dat we best op tijd voor onze ringen konden gaan kijken, want dat het soms wel 4/5 maanden kan duren voor je ze dan hebt. Mijn vriend en ik zijn dan maar beginnen rondkijken en vonden onze ringen. Ruimschoots op tijd want we trouwen op 3 april 2009. Dus tel er nu 4/5 maand bij, dan zouden we de ringen in jan/febr hebben. Dan kon wel dachten we en we besloten de ringen te bestellen. Gevolg: we zijn onze ringen vorige week mogen gaan halen, gegraveerd en al!! En ze zijn prachtig! De winkelier heeft ze nu nog ingepakt zodat ik er zeker niet alle weken naar kan gaan kijken en zo blijven ze toch weer een beetje als verrassing zitten tot onze huwelijksdag...
Dus je ziet, je kan er niet echt een tijdstip of duur op kleven. Ga wanneer jullie er klaar voor zijn...

Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...