Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek slide show

29-9-2008 9:31:35
hallo mede-bruidjes,

Ik ben nog op zoek naar een mooi liedje voor bij een slide show.
Ik zou foto's nemen van ons van baby tot nu. En natuurlijk ook foto's van ons dochtertje zullen erbij zitten.

Kent er iemand een liedje met mooie tekst hiervoor?

Gr Karen

Karen

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 366

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik29-9-2008 10:29:18

Dag Karen,

Ik weet wel een leuk liedje maar ik weet niet of dat is wat je zoekt. Wij gaan ook zoiets in den trent doen maar dan een photostory ( wat praktisch hetzelfde is). En wij konden daar muziek bij zettten. Wij hebben het liedje ameno gekozen van dj quixksilver. het begint traag en wordt sneller naar het einde.
dit kunnen ook nog opties zijn;

Hannah Montana - One in a Million
Mandy More - Only hope
Greenday - Time of our live
Sinaéd o' conner - Nothing comperes 2 U
Jessica Simpsom - I wanne Love you Forever

Hopenlijk ben je er mee geholpen.

Kay

funfoto

Meld misbruik29-9-2008 10:36:57

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik29-9-2008 12:12:50

Hallo

Vraagje:
Deze slideshow, ga je dat met een projector doen op doek, want wij willen ook graag zoiets doen maar weten niet goed hoe of wat?

Groetjes

Nathalie
12/09/2009

Jessie
19-9-2009
 Meld misbruik29-9-2008 13:42:23

Hoi,

Met Windows Movie Maker kan je hele leuke dingen maken en het is echt niet moeilijk om hiermee te werken. Ik heb hiermee een leuke videoclip gemaakt als surprise voor mijn zus op haar trouw en iedereen vond dit super. Het resultaat werd met een beamer op een wit doek geprojecteerd. Wij hadden de instrumentale versie van "Aux Champs-Elysees" (verloofd in Parijs...) en we hadden daar zelf een tekst op gemaakt en live gezongen.

groetjes,
Jessie

Karen

Meld misbruik29-9-2008 14:58:51

ja ik ga dit met een projector doen op een wit doek.
Eerst moet ik wat foto's inscannen. (vooral die van vroeger) Andere zijn digitaal.
Dan via computer een slideshow maken met combinatie muziek en tekst.
(weet nog niet welk programma ik ga gebruiken, maar mijn toekomstige weet daar veel van, dia zal het mij wel tonen)
Via onze laptop gaat dat dan naar projector en zo op groot wit doek.

Er zal wel wat tijd in kruipen, maar ik heb nog tijd. We trouwen pas in juni volgend jaar.

Gr

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik29-9-2008 16:04:24

Hallo

En huren jullie dan zo'n beamer, zo ja, waar kan je dat huren en weten jullie daar de prijs van?

Bedankt!

Nathalie
12/09/2009

funfoto

Meld misbruik29-9-2008 21:38:40

celine
7-9-2008
 Meld misbruik30-9-2008 8:09:08

Hoi,

Waarom niet tijdens jullie openingsdans?
Wij hebben dat zo gedaan. Had dat bedacht omdat mijn man in het begin die openingsdans helemaal niet goed zag zitten, en nu waren alle ogen niet continu op ons gericht.

Vele zalen hebben trouwens een projector+scherm hoor, best eens navragen voor je er een huurt.

Succes!
Celine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...