Terug naar overzicht
Dag Karen,Ik weet wel een leuk liedje maar ik weet niet of dat is wat je zoekt. Wij gaan ook zoiets in den trent doen maar dan een photostory ( wat praktisch hetzelfde is). En wij konden daar muziek bij zettten. Wij hebben het liedje ameno gekozen van dj quixksilver. het begint traag en wordt sneller naar het einde.dit kunnen ook nog opties zijn;Hannah Montana - One in a MillionMandy More - Only hopeGreenday - Time of our live Sinaéd o' conner - Nothing comperes 2 UJessica Simpsom - I wanne Love you ForeverHopenlijk ben je er mee geholpen.Kay
HalloVraagje:Deze slideshow, ga je dat met een projector doen op doek, want wij willen ook graag zoiets doen maar weten niet goed hoe of wat?GroetjesNathalie12/09/2009
Hoi,Met Windows Movie Maker kan je hele leuke dingen maken en het is echt niet moeilijk om hiermee te werken. Ik heb hiermee een leuke videoclip gemaakt als surprise voor mijn zus op haar trouw en iedereen vond dit super. Het resultaat werd met een beamer op een wit doek geprojecteerd. Wij hadden de instrumentale versie van "Aux Champs-Elysees" (verloofd in Parijs...) en we hadden daar zelf een tekst op gemaakt en live gezongen.groetjes,Jessie
ja ik ga dit met een projector doen op een wit doek.Eerst moet ik wat foto's inscannen. (vooral die van vroeger) Andere zijn digitaal.Dan via computer een slideshow maken met combinatie muziek en tekst.(weet nog niet welk programma ik ga gebruiken, maar mijn toekomstige weet daar veel van, dia zal het mij wel tonen)Via onze laptop gaat dat dan naar projector en zo op groot wit doek.Er zal wel wat tijd in kruipen, maar ik heb nog tijd. We trouwen pas in juni volgend jaar.Gr
HalloEn huren jullie dan zo'n beamer, zo ja, waar kan je dat huren en weten jullie daar de prijs van? Bedankt!Nathalie12/09/2009
Hoi,Waarom niet tijdens jullie openingsdans?Wij hebben dat zo gedaan. Had dat bedacht omdat mijn man in het begin die openingsdans helemaal niet goed zag zitten, en nu waren alle ogen niet continu op ons gericht.Vele zalen hebben trouwens een projector+scherm hoor, best eens navragen voor je er een huurt.Succes!Celine