Terug naar overzicht
Stéphanie,Ik wens je het allerbeste toe voor zaterdag! Geniet ervan en laat het weer inderdaad niet aan je hart komen! Zet achteraf eens een feedback op de site hé?! Ik lees dat zo graag!Groetjes,Jessie
Hela,Ben nu een dikke 2 weekjes getrouwd en was net zo zenuwachtig als jou :))Maar ik kan je gerust stellen, de dag zelf moet je alles gewoon op je laten afkomen en genieten. die zenuwen die verdwijnen vanzelf!ivm het weer, trek het je niet aan, ze kennen hier niks van het weer :)de 13e sept zei die fluit van een Jill Peeters op vtm zo: dit wordt een dag om te vergeten! ik helemaal over mijn toeren! maar het was droog, heel even een straaltje zon. het was koud, maar ik was zo warm van liefde, echt waar, ik voelde er niks van....alleen de receptie binnen moeten doen, had ik schrik voor, maar uiteindelijk, da viel super mee.ik wil je heel veel succes wensen en geniet ervan meissie, van die dag vliegt voorbij!ivm videograaf, wij hebben een goeie vriend latne filmen en dat ging ook heel erg goed, dus eventueel het zo oplossen?groetjes,brenmvr stinkens :)
Ik ben 06/09 getrouwd. Ik was heel zenuwachtig de week voordien maar de dag zelf nikske! Geniet er 100% van, het is de mooiste dag van je leven, echt waar. En bij ons hadden ze ook eerst slecht weer gegeven en uiteindelijk heeft de zon geschenen, hebben we foto's buiten genomen en receptie buten gedaan. Konden we die dag nog maar eens opnieuw doen...Veel plezeier!Katleen