Terug naar overzicht
wij verbleven in de paphos amathus beach. beste prijs en voordelen bij neckermann (heb zowat iedere brochure bekeken)ik vond het VEEL te warm, wel 42 graden in augustus... bijgevolg hebben we niks gedaan (zoontje van 1.5 bij) door de warmtewe zijn wel vaak gaan wandelen in paphos s'avonds. Ik vond het niet bijzonder eigenlijk.ga zeker niet naar het bird-park, dat is puur afzetterijvoor mij was cyprus geen aanrader, maar nogmaals, we hebben waarschijnlijk wel grote stukken gemist door de warmtepaphos amathus is wel een goed hotel, lekker en fijn eten voor zo'n groot hotel.
Wij zijn begin juli in hetzelfde hotel geweest en wij hebben nog nooit zo'n goede vakantie gehad.Van die hitte, dat wisten we op voorhand en daar hebben we ons gewoon aan aangepast. (Misschien had je beter een andere bestemming gekozen Sarah?)De haven vonden we eigenlijk wel heel charmant en romantisch. Heel het eiland was voor ons de perfecte mix van natuur, cultuur, eten, ...Voor ons wél een aanrader dus!
wij waren met kindje van 1,5 dus is het zowiezo anders..maar blijf erbij dat er mooiere landen zijn als cyprus.