Terug naar overzicht
Hoi Inge,In Hasselt heb je Linx (enkel Linea Raffaeli), Anuna en Issa Moda. In Bree ligt Le Chapeau. Bij Anuna kan je op maandag gaan kijken tussen de kleedjes van oudere collecties. Ik geloof dat je bij Linx ook korting krijgt op kleedjes van 2007. Bij mijn eerste pasbeurt (vorige week maandag) heb ik bij Anuna een heel mooi kleedje aangehad van Rembo Styling. Het kostte €1200 om je een idee te geven. Volgens mij zit je al snel rond die prijs. Er zijn ook vrij veel bruidjes die hun kleedje verkopen. Ik weet niet of dat voor jou een optie is?Veel succes!Vera
Ben zelf gaan kijken in twee winkels.In Genk op de hoevezavel kun je een kleedje vinden beneden de 1000 euro ze zijn mooi maar heb zeld toch gekocht bij Le Chapeau in Bree zit nu aan 1400 euro vond de afwerking toch iets mooier. Ga eens proberen dan kan je zelf beslissen.Groetjes
Hoi!In iedere winkel heb je wel verschillende prijsklasses...Kijk anders eens bij de Turkse bruidswinkels of in Maastricht bij Peereboom...Veel succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hey, Ik ben zelf bij boetiek Lief in Loksbergen geweest. Daar ben ik heel goed geholpen/In Sint - Truiden kort bij de grote markt heb je Arianne liggen, ook een bruidswinkel.Groetjes
ik heb mijn jurk bij karin in dlisen-stokkem gekocht.voor 525 € was hij van mij!!!
Mijn jurk komt van Anuna en is een Rembo van 2007. Heb ze gevonden in de koopjeshoek voor 480 euro. Deze koopjes zijn nu elke dag, niet enkel meer op maandag. Voor de droogkuis en naaister moet je er nog een 150 euro bijtellen.
mijn kleedje kwam ook van bij bruidsmode Karin in Dilsen-stokkem. Mijn kleedje was wel €1050. Het was één van de duurste wat er hingen. Het goedkoopste trouwkleedje was rond de €400. Groetjes
Ik had een Marylise van bij Issa Moda in Hasselt. M'n kleedje kwam op 1.200 EUR.
Ik had geluk en heb mijn LR kleedje kunnen kopen voor € 650 doordat de winkel gaat verbouwen! Normaal kostte het ook € 1300 hoor.. Daar zit je snel aan als je een merk-kleedje wil... Is bruidsboetiek Aliance in Tongeren...
hoi ik heb mijn kleedje van bij peereboom in maastricht is voor mij een TOP winkel