Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

viering

29-9-2008 14:36:56
deze lente trouwen we,vermits mijn vriend al gehuwd geweest is voor de kerk is een kerkelijk huwelijk niet meer mogelijk nu.Toch zouden we graag een soort dankviering met huwelijksinzegening doen.kan dit in een kerk of niet??;heeft iemand hier ervaring mee of leuke ideetjes of kennen jullie een toffe priester dit dit wil doen in prov Antwerpen?
lieve groetjes
ilse

ilse
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 346

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik29-9-2008 15:21:09

Wij hebben een viering gedaan met Rent a priest. Dit ging door in de feestzaal zelf (met goed weer, kan dit buiten).
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik29-9-2008 20:57:31

Wij hebben dat in de kerk gedaan en ik was er heel tevreden over. Je kan dan veel vrijer zijn in je tekst- en muziekkeuze en je hebt geen communie en Lam Gods en zo. Ik vond het supergoed :-)
Groetjes

Sofie
7-9-2008
 Meld misbruik30-9-2008 11:53:20

Hey,

Wij zijn 13/09 getrouwd en hebben zelf een viering in elkaar gestoken, met hulp van Ann van Het Moment. Op het internet vind je hier de nodige informatie over. Dit was in een zaaltje en hadden we een beetje aangekleed. Het was ongeloofelijk mooi!! Zeker een aanrader!!!!

Johan

Meld misbruik30-9-2008 16:07:41

kijk misschien even bij goedeherder.be
heb al gehoord dat dit heel mooi is

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...