TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-9-2009
|
30-9-2008 10:32:10
Ik kan je zeker mensen aanraden. Ik werk er in het weekend zelf bij en weet dat ze echt goed werk leveren.
-Baobab uit Waregem -Trateur Kurt & Els uit Waregem -Cuisine Mobile (echte aanrader, ze hebben ook 'n goeie site waarop alle prijzen al staan, even googlen en je vindt het zo..)
Hopelijk ben je er iets mee!!
Liefs Sofie 12/09/2009
|
|
Natalie
17-7-2010
|
30-9-2008 15:37:17
Hallo
Als je in de buurt van Brugge een goede BBQ-er zoekt, wel dan kan ik u Wesley Bleyaert ten zeerste aanbevelen! Wel op tijd boeken, want hij heeft het altijd druk. Wij hebben hem al 2 jaar voor de lentefeesten van onze zoontjes en zijn ZEER tevreden. Je hebt grote keuze in bbq-pakketten en ook hun dessertbuffet is prima in orde. Ga maar eens kijken op hun website, www.wesleybleyaert.be of bel op nr 050 380 168.
Veel plezier alvast
|
|
Ilse
1-9-2008
|
30-9-2008 15:45:59
Ik heb een goede aanrader: Slagerij - Traiteur Watteyne van Brugge (Tel: 050/ 33 34 30) hij verzorgde ook ons huwelijksfeest van vorig jaar. Hun specialiteit is "Varken aan het spit". Dat geeft een speciale sfeer! Maar je kan ook kiezen tussen allerlei BBQ-formules. Zeker de moeite om eens te contacteren! Groeten
|
|
Nathalie
5-6-2009
|
30-9-2008 17:47:33
Heyla,
wij hebben traiteur Matthias. Je krijgt een zeer goede prijs en de kwaliteit van zijn eten is uitstekend. Hij is ook Belgisch kampioen BBQ:-))
groetjes
|
|
Evy
27-6-2009
|
30-9-2008 20:05:20
hey
Volgend jaar in juli geven wij ons trouwfeest. Wij hebben ook gekozen voor een bbq, ook rond de 150 personen. Wij hebben gekozen voor Partymmo, afkomstig van Waregem. Echt een aanrader, hebben al naar een paar recepties en feesten moeten gaan die hij organiseerde en was in orde! Wij hebben gekozen voor de vlees en vis bbq. Indien je hem wenst te boeken, niet te lang wachten, want zijn agenda zit behoorlijk vol. Zijn gsm nr 0479 559 162 - heindefrenne@skynet.be
grtjes E
|
|
Sofie
12-9-2009
|
8-10-2008 15:51:27
Hoi, mss 'n late reactie, ik werk voor Partymmo, en kan je Hein enorm aanraden!
Hij werkt ook samen met andere traiteurs en kan voor elk probleem een oplossing vinden!
Ik zou zeggen, contacteer hem zeker, hij is écht iemand van zijn woord die van jouw feest x onvergetelijks kan maken! Enne, wie weet ben ik er dan ook om jullie avond tot in de puntjes te verzorgen!!
Liefs Sofie 12/09/2009
|
|
Sofie
12-9-2009
|
8-10-2008 15:51:48
Hoi, mss 'n late reactie, ik werk voor Partymmo, en kan je Hein enorm aanraden!
Hij werkt ook samen met andere traiteurs en kan voor elk probleem een oplossing vinden!
Ik zou zeggen, contacteer hem zeker, hij is écht iemand van zijn woord die van jouw feest x onvergetelijks kan maken! Enne, wie weet ben ik er dan ook om jullie avond tot in de puntjes te verzorgen!!
Liefs Sofie 12/09/2009
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|