Terug naar overzicht
Hij is idd supergoed. We zagen hem al veel bezig en boekten hem zelf ook voor onze trouw.. Maar, hij spreekt veel door de micro, brengt massa's ambiance en krijgt iedereen op die dansvloer..Natuurlijk, als je niet voor al die tralala bent, dan is hij niet de ideale dj voor jullie.. Al raad ik hem wel enorm aan ze..LiefsSofie12/09/2009
Hey,Inderdaad, DJ Poll spreekt regelmatig door de micro. (nu jullie het zeggen, sta ik er ineens bij stil).Maar ik vond dat dus totaal niet storend!!Het was niet overdreven.Verder kan je met hem bespreken welke dansen je wel of niet wilt en of je al dan niet de vermenigvuldigingsdans wilt.Ons feest was alleszins een groot succes. Iedereen heeft ons massa's complimentjes gegeven, ook over de DJ natuurlijk. En velen hebben zijn kaartje gevraagd voor als ze zelf eens een DJ nodig hebben...Veel succesLieselot3 maanden getrouwd
---
aangaande babbelen, aanmoedigen en meezingen in de micr ben ik anders totaal niet flexibel ... ik doe het niet.cheers, dj LeBart
Hier hetzelfde, géén micro...maar breng wel animatie, via een scherm: speciale intro voor de openingsdans, openingsdans op het scherm,foto's van de dag zelf of uit de oude doos, videoclips all night,... grtz www.wijtrouwen.com/discovideo