Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn ook naar het Keysershof gaan kijken,maar uiteindelijk hebben we een andere zaal gekozen.Ik vind het Keysershof nogal donker van zaal + de menu vond ik ook niet "wow".SuccesMarieke18/04/2009
Hallo Silke!Wij zijn ook in het keysershof gaan kijken maar hebben de zaal uiteindelijk toch niet genomen. Ik vind het een hele mooie locatie maar wel enorm duur! Ik denk als je daar je feest doet alles wel tot in de puntjes verzorgd is hoor. Wij hebben uiteindelijk een zaal zonder catering genomen en nemen een traiteur (Passie voor Eten in Sinaai)! Ik kan deze traiteur alleen maar aanbevelen. Heel vriendelijke mensen en alles wordt uitgebreid besproken. De traiteur in kruibeke ken ik niet. Waar en wanneer trouwen jullie? groetjes,Caroline
Hallo, Wij zijn ook gaan kijken bij het Keysershof. Ik vind de locatie buiten aan de moerdijk echt super. als je goed weer hebt dan is dit perfect. De eventverantwoordelijke is ook heel profesioneel en vriendelijk. Enige nadeel vind ik ook de zaal. Mooi maar niet waauw. Groetjes, Vicky