Terug naar overzicht
hoi ik ben van lanaken , maar naar het schijnt is het echt héél erg duur om je feest daar te houden ,wij willde daar onze foto's laten maken , op zich is daar niets speciaals hé maar ze vroegen 100 euro dus zal de zaal wel extra duur zijn groetjes
Hoi,wij zijn er gaan informeren, het wordt daar erg goed georganiseerd, is heel romantisch, echt een droombruiloft!!!!!Maar er hangt wel een duur prijskaartje aan vast: huren van oud gebouw 3500 euro, ze stellen menu voor voor avondfeest aan 90 euro per persoon. Prijzen enkel tot 1u.Het is ook niet zo groot daar, dus als je veel gasten hebt zul je ze wat moeten spreiden, tenzij je houdt van wandelbuffetten.Het kerkje daar is ook de moeite.Je trouwt natuurlijk maar 1 keer.Veel succes.
ik weet welals Mieke het organiseert, dan is het AF !!!
Wij hebben er onze bruiloft gevierd. Helaas moet ik zeggen dat onze ervaring met het poortgebouw een nare nasmaak op onze huwelijksdag heeft achtergelaten. Er zijn ons vele mooie beloftes gemaakt maar we hebben er heel weinig van terug gezien. Een tip: Er wordt niet graag gewerkt met ceremoniemeesters maar je hebt er daar echt een nodig die het programma in de gaten houdt en het een en ander bij stuurt.Heb je vragen dan hoor ik het wel
veel belooft en niet veel gezien,hoe bedoel je dat ? hoe was het feest?
Zo wordt er verteld dat de decoratie speciaal wordt aangepast op de wensen van het trouwpaar. Dit was iets dat mij persoonlijk erg aansprak. Decoratie ideeën werden dus ook uitgewisseld en besproken.Ik was er helemaal mee in mijn sas. Maar helaas op de dag van mijn bruiloft was van alle decoratie ideeën die werden besproken er geen één uitgevoerd. Het enige wat extra was gedaan voor onze bruiloft was een paar bordjes met een tekst van onze huwelijkskaart. Het ergste vond ik nog dat de besproken decoratie twee weken voor onze bruiloft toen we de aanbtaling gingen doe wel werd gebruikt voor een ander feest maar op ons feest niet.Er was ons belooft dat het restaurant gedeelte ook geheel ter onze beschikking zou zijn tijdens het feest en dat er een speciale kamer ter beschikking werd gesteld waar we onze spulletjes mochten zetten en ons konden opfrissen. Ook deze twee beloftes werden niet nagekomen. Wat betreft het eten was het de bedoeling dat er zogenaamde hapjes buffeten zouden worden geserveerd en geen gewoon buffet. Maar wat stond er op het feest een gewoon buffet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hallo,Wij trouwen deze zomer 2009, in het poortgebouw. Ik ben er nog nooit naar een feest geweest, maar het onthaal was heel fijn. De prijs kan je toch zelf een beetje bepalen!Gr