Terug naar overzicht
Wij trouwen ook op 2 juli voor de wet. Ons kerkelijk huwelijk is een weekje later gepland. Ik heb de indruk dat de familie op dit moment al veel zenuwachtiger is dan wij zelf.Ik sta in het onderwijs en het einde van het schooljaar is altijd vreselijk druk!In sommige klassen nog les, in andere klassen examens, dan deliberaties, proclamaties, oudercontact, ... Ook mijn toekomstig ventje heeft het héél druk als beginnnende zelfstandige.Dus buiten het aftellen via deze leuke site, hebben we op dit ogenblik nog wel andere bezigheden. Bijna alle dingen die we op voorhand konden regelen zijn ondertussen al geregeld. Alleen het weer hé! Dat zullen we moeten nemen zoals het komt.Maar we kijken er echt wel naar uit hoor!Genieten ervan op 2 juli hé!Groetjes Kathleen
Wij trouwen ook 2-7-2005 in de St Niklaaskerk in Wimmertingen, bij Hasselt!Begin ook nerveus te worden maar heb me nu voor genomen van te ontspannen tot "the BIG DAY" ... veel liefs!!!Joyce
Hallo,Wij trouwen ook op 2/7 in Wilsele (bij Leuven). Ik begin nu echt wel de kriebels te krijgen maar ik kijk er echt naar uit. We moeten nog een paar dingetjes regelen en dan zijn we klaar (zoals inbinden van de misboekjes, eens langsgaan bij de ceremoniemeester voor de definitieve dagplanning,...)Nog veel succes!Ann & Bart
HEy, wij trouwen een dagje eerder en ik dacht dat ik niet nerveus ging worden, maar niets is minder waar. De zenuwen zijn wel degelijk aanwezig.Alvast veel plezier op jullie trouwdag
Hey dames (en heren),Wij trouwen ook 02/07 en heb net een eerste stressaanval gehad: was namelijk vergeten iemand te reserveren voor de make-up. Maar dit is een uurtje geleden gelukkig goed gekomen. Voor de rest valt het wel best mee. Wij trouwen in Maasmechelen en blijkbaar hebben we een populaire dag want in onze gemeente alleen al zijn er reeds 5 huwelijken!Veel succes aan iedereen en geniet ervan!Ann & Davy
hoi,wij trouwen wel niet op 2/7 maar juist de week daarvoor, dus volgende week vrijdag al! Kwou gewoon even hierbij vermelden dat ik superzenuwachtig!!!GroetjesMiekenog 10 daagjes...
ik trouw ook niet op 2/7 maar ik trouw op 17/6. dat is pas stressen hoor.ik weet nu met mijn eigen geen blijf ik heb vandaag om al de zenuwen wat weg te drijven samen met mijn vriend serieus neig zitten kuisen. das echt stressen zenne.groetjes sarahnog drie daagjes.
Wij trouwen ook op 2 juli en nu begint het toch wel heel kort te komen, had altijd het gevoel dat we nog tijd genoeg hebben maar nu is het gewoon aftellen, alles is bijna geregeld, maar ook nog kleine werkjes zoals de misboekjes inbinden en alles gaan halen, en zaterdag is het ook onze vrijgezellen, ben benieuwd wat ze allemaal zullen doen.Zenuwen zijn er wel, maar ik kan het nog in toom houden, nog 2 weekjes werken en dan is het grote moment, ik wens jullie allemaal een schitterende dag en geniet ervan!!!Ik kijk er echt naar uit en wij trouwen in HaaltertGroetjes Kelly en Jurgen
Hey,Wij trouwen ook op 2 juli. Komt dus heel dicht bij. Ben nog volop bezig met de laatste prullekes te regelen, hé. Zie er wel enorm naar uit en ik ga er zeker van genieten!!Doen jullie dat ook maar. Veel plezier!!GroetjesMieke en Yves
Hey,Ik ben blijkbaar niet alleen ... Wij trouwen ook op 2 juli, en ik ben enorm zenuwachtig! Ik wens iedereen héél veel succes! Wij trouwen in zaventem ...GroetjesInge