Terug naar overzicht
Hey,Probeer je zo goed als mogelijk te ontspannen! Die koortsblaar komt ook maar "tot uiting" wanneer je onder spanning staat of vermoeid bent.Waarom stress je? Omdat je nog veel moet doen? Of gewoon de zenuwen voor volgende week?Als je nog te veel werk hebt, schakel iemand in om je te helpen, zodat je nog zoveel mogelijk geniet van alles en kan uitrusten!Veel succes!! xxx
Hé Lieselot,Ja ik denk dat het een beetje een combinatie is. Nog wel wat te doen, de stress, de vermoeidheid die begint te wegen...Gewoon iemand die eens luistert is ook al een grote hulp. :-) Bedankt daarvoor!Groetjes Marie
hey Marie!Alles zo nuchter mogelijk benaderen en u niet laten opjagen door andere mensen!Wij moesten de week voor onze trouw ook nog redelijk wat zaken doen en de mensen hebben nogal de neiging om te doen alsof elke minuut je laatste is! Geniet van deze periode want ze vliegt voorbij!Jaag je niet op in je verkoudheid en die koorsblaas, kruip vroeg in uw bed en verzorg je gezondheid. Dan komt dat wel goed!Geniet enorm van deze dagen. Ik ben ondertussen vier maanden getrouwd en ook al was de laatste week voor de trouw hectisch toch zou ik hem zo opnieuw willen meemaken ;-)groetjesLiesbeth