Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgende week zaterdag de dag, maar oh wat een stresssssss!!!!

30-9-2008 10:21:24
Hallo iedereen,

Volgende week zaterdag (11/10) is de grote dag. Sinds gisteren ben ik mega gestresseerd!! Ik moet eigenlijk ook nog vanalles doen. Zoals, misboekjes laten afdrukken, huwelijkskaars, schoenen voor onze dochter, ... En op de koop toe heb ik een reuzeverkoudheid met een ferme koortsblaas!! Aaarrrrhhhh, ik zou eens goed willen schreeuwen... Sorry, dit moest even van me af. Voor de rest alles ok hoor! :-)
Hopelijk hebben jullie minder zenuwen.

Groetjes,
Marie

Marie
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1031

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-9-2008 10:42:29

Hey,

Probeer je zo goed als mogelijk te ontspannen! Die koortsblaar komt ook maar "tot uiting" wanneer je onder spanning staat of vermoeid bent.
Waarom stress je? Omdat je nog veel moet doen? Of gewoon de zenuwen voor volgende week?
Als je nog te veel werk hebt, schakel iemand in om je te helpen, zodat je nog zoveel mogelijk geniet van alles en kan uitrusten!

Veel succes!! xxx

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik30-9-2008 11:14:37

Hé Lieselot,

Ja ik denk dat het een beetje een combinatie is. Nog wel wat te doen, de stress, de vermoeidheid die begint te wegen...
Gewoon iemand die eens luistert is ook al een grote hulp. :-) Bedankt daarvoor!

Groetjes
Marie

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-10-2008 10:45:12

hey Marie!

Alles zo nuchter mogelijk benaderen en u niet laten opjagen door andere mensen!
Wij moesten de week voor onze trouw ook nog redelijk wat zaken doen en de mensen hebben nogal de neiging om te doen alsof elke minuut je laatste is! Geniet van deze periode want ze vliegt voorbij!
Jaag je niet op in je verkoudheid en die koorsblaas, kruip vroeg in uw bed en verzorg je gezondheid. Dan komt dat wel goed!
Geniet enorm van deze dagen. Ik ben ondertussen vier maanden getrouwd en ook al was de laatste week voor de trouw hectisch toch zou ik hem zo opnieuw willen meemaken ;-)
groetjes
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...