Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen nico taeyman

30-9-2008 14:47:34
Wij gaan pas in juni 2009 trouwen maar waren alvast eens aan het kijken naar trouwringen. Ik vind de creaties van Nico Taeyman fantastisch maar ze zullen wel prijzig zijn. Heeft iemand een idee in welke richting ik moet denken van geld voor zijn creaties?

Sarah
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1864

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik30-9-2008 14:52:41

Wij hebben onze ringen vna Nico Taeymans. De prijzen variëren zeer sterk. De onze zijn samen 800euro, hetgeen een middelmaat is in de collectie van Nico Taeymans

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik30-9-2008 15:41:39

De onze van Nico Taeymans zijn witgoud (de mijne met enkele brilliantjes) en zijn 1 cm breed. Voor de twee betaalden we ongeveer 2100 euro. Ik moet zeggen dat ik toendertijd (ongeveer een jaar geleden) op zijn site geen gouden ringen gezien van 400 euro...
Succes met je zoektocht naar de ideale ring! Groetjes

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik30-9-2008 15:51:37

Onze ringen zijn eveneens witgoud, maar zonder briljanten aangezien we deze laten plaatsen bij de geboorte van onze kindjes later. mijn ring kwam om 293euro en deze van mijn verloofde 527euro met gravures inbegrepen.

Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik30-9-2008 16:07:31

Wij hebben onze ringen ook bij Nico Taeymans gekocht en we zijn eerlijk gezegd zwaar over ons budget gegaan :). Feit is dat de meer klassieke ringen ons niet echt aanspraken. We hebben ook gekozen voor twee totaal verschillende ringen.
Ik heb een brede gouden ring met briljantjes en mijn vriend heeft een witgouden ring gekozen. In totaal waren we, inclusief gravering, toch zo'n 1700 euro kwijt: mijn ring kostte zo'n 1200 euro, die van mijn verloofde +/- 500 euro.
Geen goede invloed op ons budget, maar de ringen die we gekozen hebben zijn echt onze goesting, en da's het belangrijkste vind ik. Dan snoeien we wel in een andere uitgave! De winkel van Nico Taeymans in Antwerpen is trouwens een absolute aanrader: vriendelijke ontvangst, ze laten je alle tijd om te kiezen, zelfs op een drukke zaterdagnamiddag!

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik30-9-2008 16:10:43

Beste Sarah,

Als je op deze link:
http://www.aura-online.be/trouwringen_nicotaeymans.php

klinkt op "download hier" de prijslijst, dan krijg je de hele collectie met de prijzen en mogelijkheden (is wel een grote pdf bestand, dus eventjes wachten ;-)).

Veel succes met je zoektocht,
Groetjes,
Sheron
2-2-2008

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik1-10-2008 16:15:12

Bij Aura in Zele hebben wij ze ook gehaald. Prima service!
Groetjes

Cecile

Meld misbruik7-5-2009 10:26:22

de onze komen ook van AURA in Zele (wat een toeval :-) - idd heeel goede service
veel succes nog met het kiezen en het huwelijk !

groetjes
Cecile

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...