Terug naar overzicht
Wij hebben onze ringen vna Nico Taeymans. De prijzen variëren zeer sterk. De onze zijn samen 800euro, hetgeen een middelmaat is in de collectie van Nico Taeymans
De onze van Nico Taeymans zijn witgoud (de mijne met enkele brilliantjes) en zijn 1 cm breed. Voor de twee betaalden we ongeveer 2100 euro. Ik moet zeggen dat ik toendertijd (ongeveer een jaar geleden) op zijn site geen gouden ringen gezien van 400 euro...Succes met je zoektocht naar de ideale ring! Groetjes
Onze ringen zijn eveneens witgoud, maar zonder briljanten aangezien we deze laten plaatsen bij de geboorte van onze kindjes later. mijn ring kwam om 293euro en deze van mijn verloofde 527euro met gravures inbegrepen.
Wij hebben onze ringen ook bij Nico Taeymans gekocht en we zijn eerlijk gezegd zwaar over ons budget gegaan :). Feit is dat de meer klassieke ringen ons niet echt aanspraken. We hebben ook gekozen voor twee totaal verschillende ringen.Ik heb een brede gouden ring met briljantjes en mijn vriend heeft een witgouden ring gekozen. In totaal waren we, inclusief gravering, toch zo'n 1700 euro kwijt: mijn ring kostte zo'n 1200 euro, die van mijn verloofde +/- 500 euro.Geen goede invloed op ons budget, maar de ringen die we gekozen hebben zijn echt onze goesting, en da's het belangrijkste vind ik. Dan snoeien we wel in een andere uitgave! De winkel van Nico Taeymans in Antwerpen is trouwens een absolute aanrader: vriendelijke ontvangst, ze laten je alle tijd om te kiezen, zelfs op een drukke zaterdagnamiddag!
Beste Sarah,Als je op deze link:http://www.aura-online.be/trouwringen_nicotaeymans.php klinkt op "download hier" de prijslijst, dan krijg je de hele collectie met de prijzen en mogelijkheden (is wel een grote pdf bestand, dus eventjes wachten ;-)).Veel succes met je zoektocht,Groetjes,Sheron2-2-2008
Bij Aura in Zele hebben wij ze ook gehaald. Prima service!Groetjes
de onze komen ook van AURA in Zele (wat een toeval :-) - idd heeel goede serviceveel succes nog met het kiezen en het huwelijk !groetjesCecile