Terug naar overzicht
Ik heb het eens gedaan en ijzerdraad gebruikt voor de stengels van de papieren bloemen. Dat kan je bovenaan plooien zodat het tussen de vouwen van de bloem vast komt te zitten. groetjes, eva
Zoals Eva het zegt hebben wij ze op onze trouw ook gekregen en ik moet zeggen: dat ziet er echt heel sjiek uit! We hebben er veel foto's van genomen vooraleer ze uit elkaar te halen!
kan je mij de werkwijze eens doormailen aub.Lijkt me leuk om af te geven.avereecke@hotmail.combedankt
Groene bloemstokjes kan je in de Ava vinden - bij het materiaal om papieren bloemen te maken.Succes!
Wat ik uiteindelijk gedaan heb; ik ben bij De Banier groene ijzerdraad gaan halen (stokjes), vilten bloemetjes en groene vilt. Ik heb de briefjes geplooid tot een harmonica, in het midden vastgebonden met draad en dan opengeplooid. Op deze 'bloemetjes' heb ik dan de volten bloemetjes bevestigd om wat meer kleur te krijgen. Deze heb ik dan op de ijzerdraad bevestigd en daarna heb ik uit de groene vilt blaadjes geknipt die ik op de ijzerdraad gerijgd heb.
Hallo,Mocht je een foto hebben van het boeketje dan mag je dit altijd doorsturen naar sofie.willaert@skynet.beAlvast vriendelijk bedanktGroetjes Sofie
kan je me dit ook eens mailen lijkt me zeer leuk