Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest Elysee

30-9-2008 19:38:47
Wij zijn van plan ons trouwfeest in de Elysee in Genk te houden? Iemand zelf al een feest gegeven of er eens geweest? Wat vonden jullie er van?

Groetjes

Inge
4-2-2017
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 891

Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik30-9-2008 20:49:22

Hallo,

Wij wilden eerst ons feest ook in de Elysee geven owv de lage prijzen...
We zijn daar toen ook geweest en ik vond het een hele mooie zaal! (eigenlijk de mooiste die ik al gezien heb - dansvloer in het midden).
Allen het eten stond ons zo niet aan...vrij 'magere' gerechten, maar ja, we keken toen ook echt alleen naar de prijs.
Voor meer geld heb je natuurlijk ook grotere bufetten.
Maar voor die meerprijs konden we een feest geven wat beter gelegen was voor onze families.
We geven nu ons feest in het Bevershof en ben nog altijd blij met de keuze.
Maar de zaal in de Elysee vond ik net iets gezelliger :)

Veel succes!

ilse
4-7-2009
 Meld misbruik1-10-2008 13:33:43

Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest in de Elyssee. (in de kleine zaal)
We vonden het eerlijk gezegd niet zo mooi versierd (allemaal plastieken bloemen, zag er nogal 'goedkoop' uit) en het eten was wel lekker, maar idd nogal 'gewoon'.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat jullie zelf wensen.
Veel succes met jullie zoektocht!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik1-10-2008 13:42:30

Een vriendin van mij daar getrouwd.
Het buffet was nogal snel op,en was nie zo uitgebreid.
En om 2 uur keken de garçons buiten.
De prijs/kwaliteit verhouding is aan de mindere kant.

Succes

Julie
22-8-2009
 Meld misbruik1-10-2008 14:17:15

Hallo,

Wij hebben ook de elysee op 22 augustus 2009. Wij wouden ook graag het beversthof. Maar omwille van het budget zijn we naar elysee gegaan. De zaal vond ik dan wel gezelliger in de elysee. Maar ik denk dat het eten chiquer is int beversthof. Maar ja, we zijn toch maar gewoon volk :)

Ik wil ook nog wel wat reacties horen.

Tine
1-8-2008
 Meld misbruik1-10-2008 20:29:08

Dag Inge

Wij zijn er getrouwd op 1/08/08 en het was een heerlijke avond.
Goedkope versiering? Niets van gemerkt, bij ons waren alle bloemstukken echt, we kregen er zelfs één mee naar huis zodus niet zo slecht lijkt mij. Ook kregen we een grote fles champagne.
We werden er behandeld als prins en prinses, alles deden ze voor ons... ze komen ook alles vragen en dat is wel leuk, tenslotte hebben zij het meeste ervaring.
Iedereen vond ons eten heerlijk, de lasagna is een echte aanrader. Ze hadden 2 buffetten voorzien, onze gasten moesten dus niet te lang wachten. Ook qua drankvoorziening zeker geen probleem, niemand stond droog :-)
Je krijgt trouwens de luxebieren erbij, gewoon vermelden voor je gasten dat ze er zijn, bij ons hebben ze er nogal van genoten hoor. Niet verschieten van de ijstaart (als je die neemt) -> wij hadden 100 gasten en dat ding was echt gigantisch :-)
DJ's van de zaal zelf zijn ook zeker niet slecht, aangename mensen.
Je krijgt trouwens nog kortingsbonnen voor een etentje als je binnen de X-aantal dagen betaald (weet niet meer binnen hoeveel).

Enfin ja, om een lang verhaal kort te maken: ik raad het je aan, wij hebben er zeer goede herinneringen aan.

Veel succes nog!

Groetjes,
Tine & Stijn, reeds 61 dagen getrouwd :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...