Terug naar overzicht
Ik heb er mijn kleedje gekocht en ben er echt supertevreden over. Voor de andere dingen die ze er aanbieden zoals ringen, bedankjes, gastenboeken, kaarsen, ...vind ik het wat minder maar voor de kleedjes heb je zeker ruime keuze. Steeds goede service gekregen; vriendelijk en niets was teveel + eerlijk in prijs. Ik vind het dus wel de moeite. Mss dat er andere mensen zijn die er anders over denken maar over iedere winkel kan je wel iets zeggen als je wilt.Grts en succesJokereeds 80 dagen getrouwd! :)
Hey! Ik ben zelf ook bij het bruidsparadijs langsgeweest, maar eerlijk gezegd, ik zet er geen voet meer binnen. Je moest zelf gaan vragen of een verkoopster je wilde helpen, wat uiteindelijk zonder veel enthousiasme gebeurde. Ik heb er wel nog enkele kleedjes gepast, maar een ervan was reeds verkleurd en leek van een vijf jaar oude collectie te komen. Misschien dat andere mensen wel een goede service hebben gekregen, maar mij viel dit toch tegen.Ik heb ook gemerkt dat er hier op het forum vaak slechte commentaar geschreven wordt over het bruidsparadijs...Groetjes en hopelijk een geslaagde pasbeurt!
pff... ben daar toch ook niet echt over te spreken. Ik mocht 4 kleedjes passen maar al gauw bleek dat ik niet met een strapless kleed stond: gevolg: jammer hier hebben we geen ander!Maak eerder een afspraak metMaya in hemiskem. Ze laatu daar niet gaan tot je hebt gevonden wat je wilt en waar je mee staat. Je moet natuurlijk tegen de nodige commentaar kunnen van haar. Ik vond dit het geweldige aan haar. Je komt ten minste met een kleed buiten waar je echt mooi mee staat en niet het duurst aangesmeerde kleed waar je 20kg dikker is staat. Veel pasplezier
heb daar mijn kleed vandaag mogen ophalenzijn veel problemen mee geweest door onbekwame verkoopsters maar zaterdag en vandaag stond een zeer vriendelijke dame me bij die haar vak echt kendeals iets je niet zint reclameren en eisen van ik wil dit en dat s een tip die ik u mee geefalleen voor auto's en dergelijke zou ik daar niet gaan hebben wij een niet al te leuke ervaring mee daargroetjes Stephanie