Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zilveren trouwringen

30-9-2008 21:10:28
hey iedereen,
zijn er hier nog mensen die kiezen voor zilveren trouwringen? mijn vriend en ik willen zeker zilveren ringen, maar we hebben het idee dat het aanbod bij juweliers vrij beperkt is. waar hebben jullie zoal ideeën opgedaan?

groetjes,
kim
18 juli 2009

Kim
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 844

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik30-9-2008 21:16:37

Hey,als je al een idee hebt van welke merken zilveren zingen in hun collectie hebben kan je via het net al es kijken.
Zo heb ik mijn trouwring gevonden,eentje van titanium (merk xen).

Succes
Oja,de dag dat jullie in het huwelijksbootje stappen vieren wij onze eerste huwelijksverjaardag.

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik1-10-2008 2:33:06

wij hebben voor wit-goud gekozen omdat dit langer mooi blijft dan zilver

groetjes
Stephanie

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik1-10-2008 8:51:32

Op deze site staan zilveren ringen. www.amici.be en ook helemaal niet duur.
Groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik1-10-2008 10:06:18

Ik weet niet of het waar is, maar ik heb al gehoord dat zilver niet lang meegaat. Dus als je van plan bent om je trouwring effectief dag in dag uit aan te doen, is witgoud misschien een betere oplossing?

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-10-2008 10:39:13

hey Kim

Je gaat best eens informeren bij de juwelier zelf wat hij je aanbeveelt.
Wij hebben wit gouden trouwringen. Dat is steviger en ik doe de mijne dag in dag uit aan dus dan is dat wel belangrijk.
Wit goud is natuurlijk duurder en de gele schijn van de ring komt er na een jaar ofzo opnieuw wat door, maar dan laat je daar voor €10 ofzo een nieuw laagje opleggen.
Wit goud is natuurlijk wel duurder, dus budgettair gezien zit je beter met zilveren ringen.
Ik denk dat je bij juwelieren zeker veel keuze zal hebben, maar het zal wrs niet geklasseerd staan onder 'trouwringen'.
Jullie doen waar je zin in hebt hé, de juwelier verdient eraan dus hij zal jullie wel helpen!

groetjes

Saskia
30-5-2009
 Meld misbruik1-10-2008 11:57:16

Wij gaan ook zilveren ringen kopen van het merk Trésor. Ze kosten ongeveer 50 euro voor een ring. Ze hebben een stuk of 10 verschillende soorten ringen en die lijken qua ontwerp allemaal op de duurdere reeksen. Op deze website vind je foto's van de ringen.
http://www.vanranst.be/nl/product/juwelenzilver.aspx

leen
4-7-2009
 Meld misbruik1-10-2008 15:14:05

Van welke regio bent u? Wij hebben ook voor zilveren ringen gekozen, het kostte ons 300 euro voor beide ringen. Ik had er het geld echt niet voor over, om meer of 1000 euro te geven voor de ringen. Wij mogen ze op elke moment terug binnen steken om ze wat op te smukken(gratis), maar in principe komt daar niks aan.We hebben ze gekocht in Gent.
Vele groeten

freya
1-7-2009
 Meld misbruik1-10-2008 15:41:38

Hoi Kim, heb je misschien al aan een goudsmid gedacht? dan kan je soms met een foto of eigen creatie bij hen terecht, die ze dan voor een schappelijke prijs maken. persoonlijk vind ik de site www.trouwringen18k.be SUPER om een geschikt model te vinden. Wij gaan het zeker overwegen omdat mijn tante ook een goudsmid (vrouw) kent en ons dat voorstel had gedaan. veel groetjes! Freya

Kim
18-7-2009
 Meld misbruik1-10-2008 16:40:09

Hey Leen,

wij zijn van de regio antwerpen, maar zouden het niet erg vinden om onze ringen wat verder te zoeken. vermits ik allergisch ben aan goud is witgoud voor ons geen optie en worden het dus zeker zilveren ringen...
waar in gent hebben jullie je ringen gevonden?
groetjes

leen
4-7-2009
 Meld misbruik1-10-2008 17:52:03

We vonden onze ringen bij Kwesto in Gent, een straatje tussen Korenmarkt en Graslei. Je hebt er heeeel veeeeel keuze, echt de moeite waard, en goeie prijs. We hebben er een zestal weken moeten op wachten. Ik heb ze vandaag afgehaald om vrijdag te trouwen en steek ze dan achter ons huwelijk terug binnen om te graveren omdat dit nog eens twee weken duurt.

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik1-10-2008 20:56:40

Hoi Kim,

wij kiezen voor de ringen van Wim Meeusen, dit zijn witgoude ringen met een zilverlaagje erop. Dus lijkt net op zilver, maar is sterker. Dit laagje moet wel op de x aantal jaar vervangen worden, maar dit zit bij in de prijs inbegrepen.

Groetjes
Ilse

J
19-4-2008
 Meld misbruik2-10-2008 15:36:31

Het zou inderdaad kunnen zijn dat je wat harder moet zoeken, want tegen ons hebben een aantal juweliers gezegd "dat trouwringen toch in goud moeten zijn???". Ja dat vonden wij dus niet. Uiteindelijk hebben wij geen "echte" trouwringen, maar voor ons zijn ze dat wel, ze zijn gegraveerd en passen bij elkaar. Ze zijn in staal. Gewoon goed je ogen openhouden en uitkijken naar "gewone" collecties die je mooi vind, die kan je dan ook laten graveren.

Kim
18-7-2009
 Meld misbruik2-10-2008 15:42:33

bedankt voor de reacties iedereen! het heeft ons goed geholpen

groetjes, kim

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik6-11-2008 9:57:10

De reden waarom dat je beter geen zilveren ringen neemt, is omdat zilver slijt. Een gouden (of stalen) ring gaat mee voor de rest van je leven (tenzij je er erg vreemde dingen mee gaat doen). Zeker als je een zilveren ring neemt die je steeds op dezelfde manier draagt (vb. door de steentjes bovenaan), slijt die op 1 plaats door, kan ze breken en valt ze af. Als je pech hebt, heb je het niet eens gemerkt dat je je ring kwijt bent.

Het heeft dus niet echt iets te maken met wat je mooi vindt, maar over hoe lang je ermee door wil ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...