Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos

1-10-2008 8:27:29
Hoe maak je een mooie enveloppendoos?
Of hoe te versieren? Op zich heb ik een grote doos (van printerpapier)

groetjes en bedankt!
Marjolein

Marjolein
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 581

Delphine
27-6-2009
 Meld misbruik1-10-2008 15:11:28

Hallo!

Ik ging vorig jaar naar een trouwfeest waar de enveloppendoos een maquette was van het huis dat ze gingen bouwen (onder het motto na de trouw komt de bouw), misschien een origineel idee...

Groetjes, Delphine
27/06/09

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik2-10-2008 10:07:01

Hallokes,
Je zou misschien kunnen kiezen voor iets dat jullie typeert, altijd leuk en origineel. Voor ons huwelijk vorig jaar, maakte ik een hemelbedje met een koppel teddybeertjes... maar je kan net zo goed een bruidstaart, een kerk, een pc, enz... maken. Veel succes !

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik2-10-2008 17:36:20

Ik heb onze enveloppendoos zelf gemaakt met een schoendoos. Gewoon ingepakt met mooi ivoor papier en dan onze giraffen erop (ons thema) op een speciaal vel papier...
Foto's kan je hier zien:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...