TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
1-5-2009
|
1-10-2008 11:14:51
Ik heb mijn kleed ook besteld bij le chapeau. Ik moet in februari teruggaan voor de eerste pasbeurt. Ik heb nog geen cadeaubon gekregen voor make-up. Wanneer heb jij dit gekregen? Ik zou het in ieder geval eens proberen. Het is gratis dus je kunt daarna nog vrij kiezen of je dit op jouw trouwdag wilt.
Wendy 01/05/2009
|
|
Patricia
14-2-2009
|
1-10-2008 12:54:55
Ik heb die gekregen bij het bestellen van mijn kleed. Het is wel zo dat mijn afspraak om 14h was, en ze hadden die de dag zelf verzet naar 16h30. Omdat ik uit Gent kwam zaten ze hier wel mee verveeld, vandaar dat ik dit gekregen heb denk ik (alsook glaaaaazen champagne...hihi).
|
|
Meilan
3-7-2008
|
1-10-2008 13:17:24
Toen ik vorig jaar mijn kleed bestelde kreeg ik dat ook, samen met een bon voor gratis proefkapsel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van beide niet tevreden was. Bij de make up was een vriendin meegekomen omdat ze visagiste is en die vertelde ook direct wat voor fouten ze maakte enzo. Ik zag er op de dag zelf stukken beter uit :) Maar dat kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon. Ik zou het zeker doen, want het is gratis. Weet niet hoeveel het op de dag zelf kost.
|
|
Karen
|
1-10-2008 18:32:00
de visagiste heeft ook een site. Gewoon naam eens invullen via google. Daar staat dat ze 70 euro vraagt voor de make-up voor de trouwdag zelf. 45 euro voor suite vervoerskosten gratis binnen antwerpen...
Ik heb de bonnen en glaasje ook gekregen toen ik mijn jurk vorige week bestelde :)
|
|
annemie
4-8-2007
|
1-10-2008 20:32:52
Hallo ik heb ook een bon voor proefkapsel en make-up gekregen. Ik had gevraagd om me heel natuurlijk op te maken omdat ik zelden make-up draag en mijn man er ook niet gek van is, maar ik herkende mezelf niet meer. Het kapsel was OK, maar nogal gewoontjes. Uiteindelijk heeft een vriendin het gedaan en het was stukken beter.
|
|
Leen
11-4-2009
|
19-10-2008 16:08:05
Hallo, ik heb deze bon gisteren uitgeprobeerd in Le Chapeau, ik had hem ook gekregen bij de aankoop van m'n kleed. Ik vond de make-up heel geslaagd, de prijs is 70 EUR. Als je ook je moeder of je zus wil laten schminken, moet je 45 EUR pp bijbetalen. Ik ga nog wat rondkijken, want ik heb ook al gehoord van visagistes die voor dezelfde prijs heel de suite opmaken. Je krijgt bij de meeste visagistes een gratis proefbeurt, kijk ook eens op www.beautylicious.be . Veel succes nog! Groetjes, Leen
|
|
Lut
|
21-11-2008 21:14:51
Hey! Ik heb twee weken geleden de kapselbeurt gebruikt en ik moet zeggen... ik was heel tevreden van het resultaat. Mijn haar was half opgestoken, half los, zoals ik had gevraagd. Ik vond wel dat er ongelooflijk veel lak op gespoten zat en bij het losmaken van mijn haar heb ik de schuivertjes geteld en het waren er 53!!! (Ik heb wel lang haar, maar dan nog...) Niet moeilijk dat ik vanaf 17u hoofdpijn kreeg! Op foto was het wel mooi. Het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat je het gratis krijgt, maar op de dag zelf ga ik gewoon naar mijn normale kapper. Daar heb ik ook al een paar kapsels laten doen in dezelfde aard als bij Momento, ze waren gelijkaardig maar ik kreeg er tenminste geen hoofdpijn van. De make-up heb ik nog niet uitgetest. Zal ik waarschijnlijk ook wel doen, maar ik vind € 70 voor de dag zelf teveel, dus het zal ook maar eenmalig zijn.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|