TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rik
|
1-10-2008 11:41:23
Hallo Ansje, we draaien al je favoriete feestmuziek, van...tot welk uur je maar wilt zonder overuren/verplaatsing. De muziek wordt geprojecteerd als videoclip. Alles wordt gratis geregisteerd via HD-camera, gemonteerd op een menu-dvd, ook foto-slide (lengte +/- 2 uur). Babbelboxmogelijkheid. Gratis, korte montage achteraf, welke je via prive-link kunt doormailen. Speciale intro openingsdans. We vertonen de foto's van de dag zelf, of uit de oude doos, powerpoints... Mail voor meer info@discovideo.be, mogelijkheden, referenties, multimedia-voorbeelden, ... http://www.wijtrouwen.com/discovideo/ mvg, Rik
|
|
Marieke
18-4-2009
|
1-10-2008 15:18:48
http://www.djmoondust.be/
Hey,
Dit is iemand die bij me in de klas gezeten heeft, draait ook in discotheken etc. Weet wel waar hij mee bezig is.
Je zegt maar dat je gestuurd bent van Marieke :)
Succes
Marieke 18/04/2009
|
|
Marc
|
1-10-2008 16:26:07
DJ Marc Dooms professionele DJ voor uw huwelijksfeest!
www.marcdooms.be marcdooms@skynet.be
|
|
Ellen
27-6-2009
|
1-10-2008 17:08:59
Hey,
Dany De Letter is een zeer goede DJ (0475/36.12.44), hij draaide op mijn nicht haar trouwfeest en was echt goede muziek (naar mijn stijl toch). Wel niet de goedkoopste... Wij zouden hem ook graag laten draaien op ons trouwfeest in juni 2009.
Groetjes
Ellen
|
|
Inge
|
1-10-2008 20:14:59

|
|
Ansje
23-5-2009
|
2-10-2008 17:29:49
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, we zullen dit nog eens bespreken en hopelijk zit ene tussen die ons kan helpen...
@ Inge, ons feest is ook in Zevensterre, maar partysound was niet meer vrij. Ben jij van regio Laarne?
groetjes
|
|
ann
13-4-2007
|
2-10-2008 19:45:50
hoi ansje,
ga zeker eens een kijkje nemen op www.bartvandekeer.be of 0477/54.47.82 Een goeie dj met vele jaren ervaring, een echte aanrader. Veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.
|
|
Daniel
|
5-10-2008 10:13:21
Hallo Ansje, Neem anders eens contact op met de mannen van Disco Flash - komen steeds met twee en desgewenst wordt er nog een fotoreportage gemaakt van het avondfeest ! Hun email : charellowie@live.be Succes !
|
|
Jean Paul
|
7-12-2008 20:11:20
hallo het is moeilijk om van jezelf te zeggen dat je goed bent wel kan ik jullie zeggen dat ikzelf een honderd keer draai per jaar dat vind ik toch een goede referentie niet interesse geef me een belletje 0486174631 mvg dj jp
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|