Terug naar overzicht
O, daar ben ik ook al 'n tijdje naar op zoek.Mocht er iemand ideetjes of voorbeelden hebben, wil je ze doormailen aub?sofie_delodder@hotmail.comBedankt alvast!!LiefsSofie
Ik heb een oude krant nagebootst, dus ik ben begonnen met het googelen naar afbeeldingen voor de achtergrond (zoeken op 'old newspaper' ofzo). Dan is het een kwestie van een juist font te vinden voor de hoofding (als voorbeeld heb ik een gewone gazet gebruikt). En dan ben ik beginnen nadenken over wat ik er juist in wilde zetten. Ik wilde bv onze getuigen vermelden, dus heb ik een artikel geschreven over dat er iemand was aangevallen op de Korenmarkt, en dat er beelden van zijn waarop er ook 2 getuigen te zien zijn van het voorval (ik heb hun foto's erbij gezet). En dan vraag ik op het einde van het artikel of deze 2 getuigen zich willen aanmelden...op het stadhuis van gent op onze trouwdag. Zo heb ik enkele artikels erin gezet.En voor het kruiswoordraadsel ben ik in Excel beginnen werken. Je hebt hier ook tools voor, maar als je een raster maakt in excel is dit zeker even gemakkelijk! En ik heb zoals in een echt kruiswordraadsel enkele letters gemarkeerd, die dan samen 'valentijn' vormen (onze trouwdag).Ik heb hiervoor wel speciaal software gekocht, want dat is toch makeklijker werken dan powerpoint enz.
een heel leuk idee! Kan je mij ook een voorbeeld sturen?cindyvanhove@hotmail.com
Hey Patricia,Heb je dat voorbeeld van jou nog op pc staan. Zou je mij dat eventueel kunnen doorsturen op leentje@airness.beBedankt alvast voor de tips!!Leentje
Ik was ook op zoek naar iets origineel. Zou het mogelijk zijn mij dit voorbeeldje eens door te sturen? Bedankt alvast! groetjesStefanie
een e-mailadres zal hier wss wel handig bij zijn... stefanieyde@hotmail.com
super idee! Indien het niet te moeilijk is, zou je het me dan kunnen doormailen (annickvanhove@hotmail.com)alvast bedankt!Annick
Hey allemaal,Ik zou wel iets willen doormailen, maar heb nog niets ontvangen... Indien iemand van jullie al ondertussen iets heeft ontvangen, mag je het altijd laten weten of rechtstreeks doormailen naar leentje@airness.beGroetjes
hallo wij trouwen volgend jaar in september en ik ben op zoek naar een orgineel misboekje.zou je dat ook naar mijn kunnen doormailen.alvast bedankt voor de moeite.smolderen1@telenet.bebedankt
Dit is een super goed idee,Wij trouwen op 10/07/2009 en zouden ook graag willen werken met een huwelijksgazet. Kan iemand van jullie mij een voorbeeld doorsturen? mijn e-mailadres => katrien.spreeuwers@hotmail.com