Terug naar overzicht
Ik heb ze alvast 'geboekt' voor onze grote dag. Kheb eens gekeken op haar site en ze had precies goede referenties vandaar...kben wel eens benieuwd naar reacties van anderen.groetjes
Hey Adelheid,Ik heb haar gehad voor mijn trouw en was zeer tevreden ;o). Op haar site staan heel wat leuke reacties van trouwers die ze gedaan heeft en die spreken voor zich.Groetjes en veel plezier met je voorbereidingenE & T
Ik heb ze ondertussen ook geboekt :) Ik ben benieuwd ... wanneer is voor jou de grote dag, elien ?
12 september 2009Lijkt nog lang weg te zijn maar schijnt dat je bij haar vlug moet zijn.En wanneer bij jou Adelheid?
Bij mij is de grote dag 7 maart 2009 :) Maart is natuurlijk niet zo een populaire maand, dus er was nog een plaatsje vrij voor me.
Wat grappig dat er zoveel bij Nathalie geboekt hebben.Ik heb haar gekozen omdat mijn vriendin recent getrouwd is en haar haar was perfect.Ook op haar site www.kapsteraanhuis.be en doorklikken naar "trouw" staan veel mooie kapsels en maakt het gemakkelijk om al iets te kiezen op voorhand.Groetjes