Nu Online
Momenteel zijn er 528 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen: wanneer bestellen?

1-10-2008 21:47:17
Hallo,

Wij trouwen op 4 juli 2009, maar ik heb geen flauw idee wanneer ik mijn uitnodigingen moet bestellen ... . Kan iemand mij raad geven? Ik twijfel nog om ze te laten drukken of om ze zelf te maken. Iemand tips?
Groeten,
Kimberley

Kimberley

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1212

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik2-10-2008 9:34:03

hey kimberly

wij trouwen ook op die dag. Wou dat het al zover was.

ik ben al gaan rondvragen bij verschillende drukkers. Wij maken onze uitnodigingen zelf, maar laten ze wel professioneel drukken. Ik begin hieraan in januari. En verstuur ze dan ook eind januari begin februari.
Vond dit belangrijk aangezien onzen trouw midden in de grote vakantie valt.

Wat heb jij al allemaal geregeld? Vanwaar zijn jullie ?

Kimberley

Meld misbruik2-10-2008 11:25:45

Hey Ellen,

Wij zijn van Roeselare. En jullie? Wij hebben toch wel al één en ander geregeld: vervoer, ceremoniemeester, feestzaal, tijdstippen kerk en wet. We zijn momenteel bezig een fotograaf te zoeken. En jullie?

Het is vooral omdat het in de verlofperiode valt dat ik niet weet wanneer ik best de uitnodigingen laat maken en verstuur, de meesten plannen hun verlof al vroeg op het jaar ...

Ik zal ook eens moeten informeren bij verschillende drukkers ...

Groeten,
kimberley

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik2-10-2008 11:52:35

dag kimberly, wij trouwen een paar weken voor jullie, op 23 mei, en we zijn ook van roeselare (rumbeke) :)

wij gaan nu in't weekend naar de trouwbeurs in antwerpen, en volgende week naar de in brugge, we hopen daar wat ideetjes op te doen voor onze uitnodigingen, we weten nog niet of we ze zelf gaan maken of gaan bestellen, we zijn ook al in ava roeselare langsgeweest om daar in de voorbeeldboeken te kijken maar hebben nog niet echt iets gezien wat er uitsprong voor ons ...

vele groetjes, vanessa

http://www.everyoneweb.com/23mei2009

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik2-10-2008 20:06:51

hey back kimberley,

eigenlijk wel grappig. had niet verwacht dat een emo-trut als mij het zo leuk zou vinden eindelijk iemand te vinden die op dezelfde dag als ons trouwt.
wij zijn van Assenede, 20 km van Gent.

groetjes ellen en bjorn

Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik2-10-2008 20:19:25

Hallo

Wij trouwen ook op die dag!! een populaire datum precies. Wij gaan waarschijnlijk uitnodigingen bestellen, maar zelf de tekst erin drukken.
We wilden die begin januari al rondsturen, ook omdat het in de vakantie periode valt.

Wij hebben trouwens zaal, kerk, stadhuis en dj geregeld(en fotograaf zo goed als.)
groetjes

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik4-10-2008 16:30:46

Wij trouwen ook op die dag!!! Kijk er echt al naar uit!!! Hebben al wel eens boeken gaan halen bij den drukker om eens te kijken, maar ik ga ze waarschijnlijk zelf maken. Dus moet hier wel op tijd aanbeginnen, want ik zou ze zeker op tijd willen opsturen, omdat dit toch al begin van vakantie periode is.
Voor de rest hebben wij toch al groot deel geregeld: stadhuis, kerk, zaal, dj, fotograaf
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info