TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
4-7-2009
|
2-10-2008 9:34:03
hey kimberly
wij trouwen ook op die dag. Wou dat het al zover was.
ik ben al gaan rondvragen bij verschillende drukkers. Wij maken onze uitnodigingen zelf, maar laten ze wel professioneel drukken. Ik begin hieraan in januari. En verstuur ze dan ook eind januari begin februari. Vond dit belangrijk aangezien onzen trouw midden in de grote vakantie valt.
Wat heb jij al allemaal geregeld? Vanwaar zijn jullie ?
|
|
Kimberley
|
2-10-2008 11:25:45
Hey Ellen,
Wij zijn van Roeselare. En jullie? Wij hebben toch wel al één en ander geregeld: vervoer, ceremoniemeester, feestzaal, tijdstippen kerk en wet. We zijn momenteel bezig een fotograaf te zoeken. En jullie?
Het is vooral omdat het in de verlofperiode valt dat ik niet weet wanneer ik best de uitnodigingen laat maken en verstuur, de meesten plannen hun verlof al vroeg op het jaar ...
Ik zal ook eens moeten informeren bij verschillende drukkers ...
Groeten, kimberley
|
|
vanessa
23-5-2009
|
2-10-2008 11:52:35
dag kimberly, wij trouwen een paar weken voor jullie, op 23 mei, en we zijn ook van roeselare (rumbeke) :)
wij gaan nu in't weekend naar de trouwbeurs in antwerpen, en volgende week naar de in brugge, we hopen daar wat ideetjes op te doen voor onze uitnodigingen, we weten nog niet of we ze zelf gaan maken of gaan bestellen, we zijn ook al in ava roeselare langsgeweest om daar in de voorbeeldboeken te kijken maar hebben nog niet echt iets gezien wat er uitsprong voor ons ...
vele groetjes, vanessa
http://www.everyoneweb.com/23mei2009
|
|
ellen
4-7-2009
|
2-10-2008 20:06:51
hey back kimberley,
eigenlijk wel grappig. had niet verwacht dat een emo-trut als mij het zo leuk zou vinden eindelijk iemand te vinden die op dezelfde dag als ons trouwt. wij zijn van Assenede, 20 km van Gent.
groetjes ellen en bjorn
|
|
Cindy
4-7-2009
|
2-10-2008 20:19:25
Hallo
Wij trouwen ook op die dag!! een populaire datum precies. Wij gaan waarschijnlijk uitnodigingen bestellen, maar zelf de tekst erin drukken. We wilden die begin januari al rondsturen, ook omdat het in de vakantie periode valt.
Wij hebben trouwens zaal, kerk, stadhuis en dj geregeld(en fotograaf zo goed als.) groetjes
|
|
katrien
4-7-2009
|
4-10-2008 16:30:46
Wij trouwen ook op die dag!!! Kijk er echt al naar uit!!! Hebben al wel eens boeken gaan halen bij den drukker om eens te kijken, maar ik ga ze waarschijnlijk zelf maken. Dus moet hier wel op tijd aanbeginnen, want ik zou ze zeker op tijd willen opsturen, omdat dit toch al begin van vakantie periode is. Voor de rest hebben wij toch al groot deel geregeld: stadhuis, kerk, zaal, dj, fotograaf Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|