Terug naar overzicht
Wij hebben er ons feest gehouden op 5 juli en het was fantastisch! Heel goede prijs-kwaliteitverhouding en hele bijzondere sfeer omdat het niet zo'n typische zaal is.Nu krijgen we er nog complimenten van.
Hoi,wij trouwen er volgend jaar.Mooie locatie en toffe mensen.Het is eens iets apart, iets anders.Zal er zeker geen spijt van hebben.We nemen het landenbuffet, ben er alleen nog niet uit welke landen, dus als iemand tips heeft...Veel succes met je zoektocht.
Wij hadden Spaans, Japans, BBQ en Mexicaans. Naar 't schijnt héél goed, alleen dat ik de avond zelf van de spanning niets heb kunnen eten. Heb daar nog altijd spijt van :(
Hey Tamara,ik vind het jammer dat je niet veel hebt kunnen genieten van de buffetten.Ik ben van plan me heel rustig te houden, allez dat hoop ik toch:) Ik heb voorlopig italiaans genomen ipv mexicaans ma k twijfel nog een beetje.Mss neem ik er wel een 5de buffet bij aangezien het aantal mensen.Groetjes
Hallo,wij Hendrik en Henriette hebben ons feest gegeven in "DE VRIJE VALK" en het was er wonderbaar,ontvangen op een rode loper onder een boog van bloemen,zeer vriendelijke gastvrouw en het eten was een waar festijn met vlotte en correcte bediening;De D.J.was zeer goed en de dansvloer is uniek met de laatste nieuwe effecten zelfs een rook en sneeuwmachine.Dus dank aan ILSE die onze dag een tot een echte droomdag maakte.Prijs kwaliteit een echte aanrader
Hallo, wij trouwen in 2012. Er ligt nog geen datum vast. Wij denken er sterk over om ons feest hier te houden, het enige wat ons nog een beetje tegenhoudt zijn de aparte zalen, de trappen en de dansvloer die beneden ligt, dus kan eigenlijk niet iederen zien wie er danst, etc.. en aldus heb ik de indruk dat niet iedereen kan deelnemen aan dansfeest. Hebben jullie hier ervaring mee laat dan iets weten. Wat vinden jullie van cocktalbar ?Linda
onze dochter heeft haar feest er op 20 oktober ook met landenbuffet nog niets concreet vastgelegd suggesties zijn welkom.wat vonden jullie gasten van deze toch wat aparte feestzaal
Hoi Linda,Ik zit met dezelfde twijfels... Zijn jullie er ondertussen uit geraakt?Groetjes