Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Knoop doorgehakt

2-10-2008 11:21:40
Hallo,
We hebben eindelijk de knoop doorgehakt en volgend jaar willen we in het buitenland trouwen maar niet rechtsgeldig en het jaar daarna hier voor de gemeente. Weet iemand goeie sites waar je onrechtsgeldige ceremonies kunt laten doen zoals in bv op de Malediven of de seychellen of cuba?
Bedankt alvast!

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 537

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik2-10-2008 11:34:58

Ik ben zulkde dingen al vaak tegengekomen bij het zoeken naar info over Bali, dus daar kan je het zeker en vast.

funfoto

Meld misbruik2-10-2008 12:17:33

Johan

Meld misbruik2-10-2008 12:42:45

joyce de troch
dat is enjoybvba.be
groetjes
goedeherder.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-10-2008 20:39:45

waarom joyce de troch inschakelen?? dat kan je veel en veel beter ZELF organiseren...

op bijna alle sites van de 'betere'hotels staan trouwpakketen of je kan deze aanvragen.

Wij zijn in belgie voor de wet getrouwd en in bali voor de 'kerk'

wij zijn getrouwd in de royal pita maha op bali.
Echt met zijn 2 en daarna een 6 gangen-diner met 2 alleen in de jungle. Echt de moeite

We hebben ook getwijfeld aan het strand. Maar dan moet je rekening houden dat er vaak ook badgasten in hun bikini staan te kijken. Dit moet je vooraf goed communiceren met het hotel.

Onze dag zag er zo uit:
- ontbijt
- make-up en kapsel
- fotosessie
- ceremonie
- cocktail
- prive diner

waarom pas daarna voor de wet? het was eigenlijk juist leuk om na de wet het nog eens over te doen op bali.
persoonlijk vond ik het in het buitenland specialer als hier in belgie. (ook al was het zonder familie)

stel je vragen gerust..
wij hadden als andere opties: thailand (leuk, kan je met een babyolifant op de foto bijvoorbeeld), mexico, ...

meer ideetjes kan je opdoen op www.extravacanza.nl
www.worldwideweddings.nl of com

een niet rechtsgeldige trouw is naar mijn mening echt gemakkelijk zelf te organiseren

succes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-10-2008 20:39:47

waarom joyce de troch inschakelen?? dat kan je veel en veel beter ZELF organiseren...

op bijna alle sites van de 'betere'hotels staan trouwpakketen of je kan deze aanvragen.

Wij zijn in belgie voor de wet getrouwd en in bali voor de 'kerk'

wij zijn getrouwd in de royal pita maha op bali.
Echt met zijn 2 en daarna een 6 gangen-diner met 2 alleen in de jungle. Echt de moeite

We hebben ook getwijfeld aan het strand. Maar dan moet je rekening houden dat er vaak ook badgasten in hun bikini staan te kijken. Dit moet je vooraf goed communiceren met het hotel.

Onze dag zag er zo uit:
- ontbijt
- make-up en kapsel
- fotosessie
- ceremonie
- cocktail
- prive diner

waarom pas daarna voor de wet? het was eigenlijk juist leuk om na de wet het nog eens over te doen op bali.
persoonlijk vond ik het in het buitenland specialer als hier in belgie. (ook al was het zonder familie)

stel je vragen gerust..
wij hadden als andere opties: thailand (leuk, kan je met een babyolifant op de foto bijvoorbeeld), mexico, ...

meer ideetjes kan je opdoen op www.extravacanza.nl
www.worldwideweddings.nl of com

een niet rechtsgeldige trouw is naar mijn mening echt gemakkelijk zelf te organiseren

succes!

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik2-10-2008 22:53:44

Hoi Ellen,
wij trouwen volgend jaar in Italië maar over 2 weken hier voor de wet.
Ons eerste gedacht was ook in een ver tropisch land de ceremonie te doen maar omwille van onze 2 jonge kindjes houden we het dichter bij de deur.
Ook een intieme kring van vrienden wou ik er echt wel bij hebben.
Met ons eerste gedacht ben ik wel naar het plaatselijk reisbureau gestapt en heb er brochures gekregen waarin dus trouwpakketten stonden.
Ga eens naar www.silverjet.nl
Wijzelf zullen voor bepaalde dingen beroep doen op een weddingplanner, maar dan een die enkel bruiloften doen in het buitenland...
Die hebben zo hun adresjes...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-10-2008 7:25:49

ja, als je met de hele familie gaat, dan kan je idd beter weddingplanner inhuren. maar ik veronderstel dat jullie naar de malediven niet iedereen meenemen?

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik3-10-2008 8:46:38

Bedankt voor jullie reacties!
Nee het is enkel voor ons 2,wij trouwen eerst in het buitenland omdat anders het gevoel weg is om te trouwen in het buitenland. Alé dat is onze mening natuurlijk hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...