Terug naar overzicht
Ik ben zulkde dingen al vaak tegengekomen bij het zoeken naar info over Bali, dus daar kan je het zeker en vast.
joyce de trochdat is enjoybvba.begroetjesgoedeherder.be
waarom joyce de troch inschakelen?? dat kan je veel en veel beter ZELF organiseren...op bijna alle sites van de 'betere'hotels staan trouwpakketen of je kan deze aanvragen.Wij zijn in belgie voor de wet getrouwd en in bali voor de 'kerk'wij zijn getrouwd in de royal pita maha op bali.Echt met zijn 2 en daarna een 6 gangen-diner met 2 alleen in de jungle. Echt de moeiteWe hebben ook getwijfeld aan het strand. Maar dan moet je rekening houden dat er vaak ook badgasten in hun bikini staan te kijken. Dit moet je vooraf goed communiceren met het hotel.Onze dag zag er zo uit:- ontbijt- make-up en kapsel- fotosessie - ceremonie- cocktail- prive dinerwaarom pas daarna voor de wet? het was eigenlijk juist leuk om na de wet het nog eens over te doen op bali.persoonlijk vond ik het in het buitenland specialer als hier in belgie. (ook al was het zonder familie)stel je vragen gerust.. wij hadden als andere opties: thailand (leuk, kan je met een babyolifant op de foto bijvoorbeeld), mexico, ...meer ideetjes kan je opdoen op www.extravacanza.nl www.worldwideweddings.nl of comeen niet rechtsgeldige trouw is naar mijn mening echt gemakkelijk zelf te organiserensucces!
Hoi Ellen,wij trouwen volgend jaar in Italië maar over 2 weken hier voor de wet.Ons eerste gedacht was ook in een ver tropisch land de ceremonie te doen maar omwille van onze 2 jonge kindjes houden we het dichter bij de deur.Ook een intieme kring van vrienden wou ik er echt wel bij hebben.Met ons eerste gedacht ben ik wel naar het plaatselijk reisbureau gestapt en heb er brochures gekregen waarin dus trouwpakketten stonden.Ga eens naar www.silverjet.nl Wijzelf zullen voor bepaalde dingen beroep doen op een weddingplanner, maar dan een die enkel bruiloften doen in het buitenland...Die hebben zo hun adresjes...
ja, als je met de hele familie gaat, dan kan je idd beter weddingplanner inhuren. maar ik veronderstel dat jullie naar de malediven niet iedereen meenemen?
Bedankt voor jullie reacties!Nee het is enkel voor ons 2,wij trouwen eerst in het buitenland omdat anders het gevoel weg is om te trouwen in het buitenland. Alé dat is onze mening natuurlijk hé.