Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

2-10-2008 13:00:06
dag bruidjes,
heeft nog iemand van jullie misboekjes of tips en tekstjes om te gebruiken in het misboekje?
Je mag ze altijd sturen naar natje_penninck@hotmail.com

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 355

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik2-10-2008 15:30:54

heb je vanalles doorgemaild,

groetjes
bren
19 dagen getrouwd :)

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik2-10-2008 15:51:54

Hallokes!
Als iemand nog een aantal tips, of leuke figuurtjes, of een leuke lay-out heeft... altijd welkom!
marie.lemper@vub.ac.be

Alvast bedankt!
Marie
16.05.2009

Kelly

Meld misbruik2-10-2008 20:27:52

Hey,

oppassen met het verzamelen van boekjes, want ik ben zaterdag bij onze pastoor geweest. En die maakte mij heel duidelijk dat ik alleen maar teksten uit zijn boek mag nemen. Want de teksten die in die andere misboekjes staan, zouden allemaal vol fouten zitten! Daar zit ik dan met al mijn verzamelde boekjes!

Groetjes
Kelly

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik3-10-2008 10:06:09

Wij hebben voor een originele touch gezorgd in ons misboekje. De mensen waren blij verrast maar vooral geëmotioneerd.
Tony en ik hadden onze huwelijksgeloften zelf geschreven. En die stonden gedruktin ons misboekje met telkens ons foto in watermerk als achtergrond gedrukt.
Er zijn veel traantjes gevloeid. De mensen die ons kennen, herkenden ook alles in onze woorden. Het was mooi... zeer mooi !
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...