Terug naar overzicht
Hoi Karolien,Ikzelf ben ook nog maar één keertje gaan passen en kan je waarschijnlijk niet zoveel tips geven, maar je doet best huidskleurig ondergoed aan en een bh zonder bandjes. Die past onder veel kleedjes. Pin je vooral niet te hard vast aan het idee dat je voor ogen hebt. Ik vond de kleedjes van Garamaj het einde maar blijkbaar is dat een merk dat maar weinig bruidjes pas (wegens een bepaalde heup-taille-omtrek) en ik was er helemaal niet mooi mee. Laat je goed adviseren door de verkoopster; zij heeft misschien ook goede tips voor je figuur. De kleur van het kleed is ook erg bepalend. Dat zal je zelf snel zien.Laat je ook niet ontmoedigen als je een aantal kleedjes hebt gepast waarmee je jezelf helemaal niet mooi vindt. Je gaat zeker iets vinden waarvan je zegt "wow, dit is het!"Veel succes ermee!
Hey Karolien,Veel plezier met je zoektocht!Indien je bij je huwelijk je haar graag laat opsteken, probeer dan bij je pas dit ook een beetje op te steken. Draag je liever los haar bij je huwelijk, laat het dan ook loshangen. Zo krijg je een beter zicht welk kleedje bij je gewenste kapsel past.Doe een witte of huidskleurige BH zonder bandjes aan.Doe lichte open schoenen aan met een hakje in de hoogte dat je ook wil dragen tijdens je huwelijk.. In de winkels hebben ze meestal ook wel schoenen die je even onder je kleed kunt passen, maar ik vond het handiger mijn eigen schoenen aan te hebben.Pin je niet te hard vast op de kleedjes die je mooi vind in de boekjes en op internet. Kleedjes die mooi lijken bij een van de modellen kunnen helemaal niet bij jou passen en omgekeerd! Geef aan de verkoopsters een wel beetje aan wat je graag zou wil, maar laat hun voor de rest kleedjes bij halen en probeer zo veel mogelijk te passen.En voor de rest: Maak er een leuke dag van en geniet!!GroetjesAnnelies08/11/08