Terug naar overzicht
Hallo,Bij Liliane Claes in Herentals hebben ze pasmodellen in grotere maatjes. Ikzelf heb 40-42 en de kleedjes waren te groot. Ze hebben daar de collectie van Pronovias!Succes!
wees er maar zeker van dat ze grotere maten gaan hebben, ik zat daar ook even mee in, ik heb meestal 42 bovenaan en 44 onderaan, ik vreesde ook dat het allemaal zo'n 38'tjes zouden zijn, maar ik heb meer kleedjes gepast die te groot waren dan kleedjes die te klein waren, groetjes
Hey, aangezien ik Pronovias niet kende ben ik eens op de website gaan kijken en de jurken zijn inderdaad prachtig! Weet iemand in welke prijsklasse dit valt?Groetjes,Jessie
HalloIk heb bij Lilian Claes enkele kleedjes van pronovias gepast. En de prijs lag tussen de 1200 - 1500. Het kleedje Rima(staat ook op site) kostte bv. een 1450 euro dacht ik. Er zullen er wss nog wel goedkopere en duurdere zijn...Groetjes Joke
Hallo,Ik ben gisteren kleedjes gaan passen bij le chapeau in Antwerpen. Ik heb bovenaan maat 40 en onderaan maat 42, maar blijkbaar heb ik bij de kleedjes van pronovias een tussenmaat.Ik had ze eerst op de site bekeken en ik vond ze prachtig, maar als je ze aan had vond ik ze toch wat tegenvallen, ik denk dat het bij mij een Linea Raffaelli wordt.Groetjes Val
Hoi iedereen,Ik ben enkele weken geleden mijn jurk gaan kiezen. Ik had me op voorhand ook al een idee gemaakt dat ik een kleed van Pronovias wou omdat ik deze de mooiste vond die ik op het net gevonden had.Bij bruidswinkel Ellen in OOstburg(Nederland) hebben ze heel veel Pronovias kleedjes. de meeste inderdaad in maat 38,40 alhoewel ik er ook eentje maat 42 gepast heb.Qua prijs schommelen deze kleedjes tussen de 1500 en de 2000 euro. Het mijne kost er 1700.Groetjes en veel succes bij het kiezen! Geniet van die dag, het is echt een uniek gevoel!