Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@sarah die ook penfo had

2-10-2008 22:17:10
hey hey,
ik heb al dikwijls jullie foto gezien en ik vind hem heel mooi wij hebben zelf ook 2 kindjes en ik vind dat je echt ziet dat jullie een gezin zijn.
maar ik ken jou ik heb vroeger altijd met jou naar school gegaan met de trein kan je het je herinneren.
zo zie je maar de wereld is klein he.
nog maar eens bedankt voor de tips he
groetjes,
debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1007

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-10-2008 7:12:38

ja ik ken jou!!!

Grappig...

heb je intussen een fotolocatie gevonden? Voor de originele ideeen moet je niet echt bij andre zijn he?
Misschien moet je het eens aan hans vragen.

groetjes

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik4-10-2008 0:04:05

hey hey,
ja best grappig
ja heb het aan hans gevraagd en die denkt dat de kolonie in merksplas het best bij ons past dus voorlopig zal het dat worden als er niks meer uit de bus komt.
groetjes,
debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...