Nu Online
Momenteel zijn er 735 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

3-10-2008 8:49:09
Hallo,
zijn er koppels die op honeymoon geweest zijn in Mauritius? Wij trouwen volgend jaar 9/5 en willen de week nadien vertrekken voor 14 dagen. Iemand tips i.v.m. hotel, klimaat, het eiland,...? Allemaal welkom!
Alvast dank & groetjes,
Anne-Marie

Sophie
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 829

Lobke
13-11-2009
 Meld misbruik3-10-2008 9:38:37

mijn vriendin vertrekt volgende week op huwelijksreis naar mauritius en zij heeft al gehoord dat de zon daar moordend is, dus ze heeft zich al maar factor 50 aangeschaft
verder weet ik dat het 11uur vliegen en en dat je moet je vertrekken vanuit Parij

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik3-10-2008 11:11:49

Hoi Sophie

Wij vertrekken 31/3 naar Mauritius op huwelijksreis voor 13 dagen. Geboekt bij Best Tours. We hebben gekozen voor een all-inclusive formule, omdat we wilde weten waar we financieel blijven. Ons hotel is het hotel Legends. En we nemen eerst de TGV vanuit Brussel zuid tot in Charles de Gaulle en nadien vliegen we met Air Mauritius, vluchtduur 10u. Het is in Mauritius 2u later. Dus qua jetlag gaat dat meevallen.
zou gewoon eens reisbrochures gaan halen en tijdig boeken is de boodschap, want vluchten zitten blijkbaar snel vol.
Groetjes
Kim

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 22:39:39

Hoi,

Wij zijn van 9 tem 21 sept 2008 naar mauritius geweest op huwelijksreis.

Wij hebben de pech gehad dat september het regenseizoen is in Mauritius en daardoor hebben wij toch wat minder weer gehad. 3 volle dagen en s middags om 15u was de zon achter de bewolking.

Verder kan ik zeker ons hotel aanraden, Sugar Beach Resort. Heel proper, vriendelijke bediening, luxe, mooie kamer en omgeving. alles erop en eraan.

Wij hadden ook een all inclusive genomen en als je van plan bent om veel in het hotel te zijn is dat het beste wat je kan doen. Mauritius is voor eten en drinken duur. In ons hotel was het de gewoonte dat je elke keer een bonnetje aftekende met wat je gegeten en gedronken had.

Zo konden we dus zien wat we normaal zouden moeten betalen. een cola kost 3 euro en s middags gingen we een pizza eten en daarbij een cola daar waren we toch rond de 40 euro voor kwijt. Dus je all in haal je er echt wel uit.

Voor de momenten dat de zon er was was ze wle zalig warm. Wij hebben met factor 20 gesmeerd en waren toch ook wel wat verbrand. Dus ik vrees dat je voor in mei nog wel een hogere factor nodig gaat hebben.

het reizen is ook echt wel vermoeiend. Wij zijn van thuis tot in het hotel 22u onderweg geweest. Moesten eerst van antwerpen naar brussel dan met tgv naar parijs dan met vlieger naar mauritius. Is 11u vliegen.

Wij hebben geboekt via Jetair. Ik vond hun excursies aan de dure kant. Wij hebben 1 excursie gedaan met hun, gaan varen met een catamaran. Echt een aanrader, was super maar het koste wel 130 euro voor 2 personen. Nadien hebben we met een taxi van het hotel het noorden gaan bezichtigen en dat was leuk en veel goedkoper. We hebben een hele dag rondgereden met de taxi voor 60 euro.

Oh ja denk eraan bij het terugkomen hadden wij maar een uur tussen het landen en het vertrek van de tgv naar brussel. Als dat bij jullie ook zo is vergeet dan geen priorty label te vragen om aan de koffer te hangen bij het inchecken op mauritius.
Dan halen ze je koffer als eerste uit het vliegtuig en dat bespaart veel tijd.

Dit is zo wat het belangrijkste dat ik kan vertellen. Een zalige reis toegewenst.

groetjes

miranda
28dgn getrouwd

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 22:42:53

Hoi,

Ik bedoelde 3 volle dagen regen...

Nu ik zo mijn vorig bericht nalees is het precies wat negatief...

dat is zeker niet de bedoeling, we hebben op zich wel een heel goede reis gehad, ons heel goed geamuseerd alleen het weer was een spelbreker

groetjes

miranda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums